مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم:

حادثه آتش‌سوزی دو مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از مصدوم شدن دو نفر براثر حادثه آتش‌سوزی خبر داد.
کد خبر: ۱۷۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰ 06 February 2016
به گزارش تابناک قم، عباس جعفری با اشاره به عملیات صورت گرفته توسط سازمان آتش‌نشانی قم در 48 ساعت گذشته به حادثه آتش‌سوزی اشاره و اظهار کرد: در اثر این حادثه دو نفر از شهروندان مصدوم شدند.

وی افزود: این حادثه که در منزل مسکونی واقع در میدان آزادگان رخ داد توسط خودروهای عملیاتی ایستگاه یک اطفا شد و دو مصدوم این حادثه به اورژانس تحویل داده شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری استفاده از گاز مایع را عامل این حادثه برشمرد و تصریح کرد: بی‌توجهی به رعایت نکات ایمنی و استفاده از سیلندر گاز مایع سبب رخ دادن این حادثه دلخراش شده است.

جعفری در تشریح جزئیات این مأموریت‌ها اظهار کرد: در این مدت هشت مورد عملیات ایمن‌سازی، هشت مورد نجات و 13 مورد اطفای حریق انجام شد.

وی با اعلام انجام سه مورد عملیات نجات افزود: سه مورد از این عملیات مربوط به محبوس شدن کودک در اتاق، سه مورد محبوس شدن در آسانسور و دو مورد انگشتر بری بوده است.

جعفری در خصوص عملیات ایمن‌سازی اظهار کرد: چهار مورد بازگشایی درب خودرو، یک مورد رهاسازی گربه، یک مورد شکستن علمک گاز، و دو مورد شکستن لوله گاز انجام‌شده است.

وی در خصوص عملیات حریق گفت: از 13 عملیات حریق صورت گرفته، سه مورد مربوط به منزل، سه مورد مربوط به ضایعات، دو مورد مربوط به مغازه، یک مورد مربوط به خودرو، دو مورد مربوط به درخت، یک مورد مربوط به آلاچیق و یک مورد مربوط به حریق اتاقک نگهبانی است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار