معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان

انقلاب اسلامی باعث رشد چشمگیر ورزش درمیان جامعه بانوان شده است

رباب شهریان روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در حال حاضر 100 هزار مربی و 60 هزار داور زن در کشور فعالیت می کنند افزود: انقلاب اسلامی باعث رشد چشمگیر ورزش در میان جامعه
کد خبر: ۱۷۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰ 10 February 2016





به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ،رباب شهریان روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در حال حاضر 100 هزار مربی و 60 هزار داور زن در کشور فعالیت می کنند افزود: انقلاب اسلامی باعث رشد چشمگیر ورزش در میان جامعه بانوان شده است.

معاون امور بانوان وزارت ورزش وجوانان گفت: در دولت تدبیر و امید بانوان ورزشکار 41 کرسی بین المللی کسب کردند که این امر حکایت از درایت و توانمندی ورزش بانوان در کشور است.

به گفته وی بانوان ورزشکار ایران با حجاب اسلامی در عرصه های بین المللی حضور پیدا کرده و توانسته اند ارزش های انقلاب اسلامی ایران را به دنیا صادر کنند.
وی اضافه کرد: حضور بانوان محجبه ورزشکار در رقابت های بین المللی موجب شده تا زنان مسلمان نیز با حجاب کامل در رقابت ها حضور پیدا کنند.
وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید حمایت زیادی از ورزش بانوان دارد، خاطرنشان کرد: زنان ورزشکار ایرانی اثبات کردند که حجاب محدودیت نیست و بانوان ایرانی برای رسیدن به موفقیت با حفظ تمامی ارزش های خود به فعالیت پرداخته و تاکنون نتایج خوبی را کسب کرده اند
شهریان همچنین اظهار داشت:حضور زنان ایرانی با حجاب کامل در رقابت های داخلی وخارجی موجب صدور ارزش های انقلاب اسلامی می شود.
معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان همچنین گفت:نگاه این وزارتخانه به ورزش زنان توسعه ای است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار