عدم موفقیت قالیبافان به دریافت تسهیلات

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد از وجود دو هزار و 200 نفر عضو اتحادیه فرش در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲ 15 February 2016

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد از وجود دو هزار و 200 نفر عضو اتحادیه فرش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا،"علی حیدری"  با اعلام این خبر، به فعالیت سه کارگاه قالی‌بافی در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: ۶٣٠ نفر از این تعداد اعضا دارای پروانه کسب و یک هزار و ۵٧٠ نفر نیز دارای کارت شناسایی هستند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت شرکت تعاونی فرش در این شهرستان افزود: یک هزار و ١۵٠ بافنده فرش هم در این تعاونی عضو هستند.

حیدری با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون سه دوره آموزش بلندمدت قالیبافی در این شهرستان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در این دوره‌های بلند مدت قالیبافی بیش از ١٢٠ نفر از علاقمندان شرکت کردند.

وی از صدور ٢٠ کارت مشاغل خانگی رشته قالیبافی و دو کارت متمرکز پشتیبان توسط این اداره در سال‌جاری خبر داد و یادآور شد: از ابتدای امسال تا کنون ٣١ نفر از قالیبافان برای تامین سرمایه و خرید مواد اولیه به صندوق مهر امام رضا(ع) در راستای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند.

حیدری با بیان اینکه تاکنون هیچ یک از متقاضیان معرفی شده به صندوق مهر امام رضا(ع) برای دریافت تسهیلات موفق نشده‌اند، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل بیشتر این نهاد، متقاضیان هر چه سریع‌تر موفق به اخذ تسهیلات خود شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار