کشف 88 هزار عدد کالای چینی و 40 هزار ثوب انواع پوشاک قاچاق در جلفا

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان‌شرقی از کشف اقلام زیادی کالاهای خارجی قاچاق به ارزش ریالی 15 میلیارد ریال و دستگیری 3 نفر توسط مأموران خبر داد.
کد خبر: ۱۸۱۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ 15 February 2016

به گزارش تابناک تبریز، محمدعلی بختیاری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از کشف اقلام زیادی کالاهای خارجی قاچاق از دو دستگاه تریلر به ارزش ریالی حدود 15 میلیارد ریال و دستگیری 3 نفر در این خصوص، توسط عوامل این هنگ خبر داد.

وی گفت: عوامل اطلاعاتی هنگ جلفا پس از یک سری تحقیقات گسترده پلیسی و سرانجام با به‌دست آوردن اطلاعاتی در خصوص حمل کالای قاچاق در حوزه استحفاظی و محورهای مواصلاتی بلافاصله وارد عمل شده و موفق به شناسایی مسیر قاچاقچیان شدند.

بختیاری افزود: مرزداران هنگ جلفا با زیر نظر گرفتن مسیر مورد نظر قاچاقچیان ،به دو دستگاه تریلی در این مسیر مشکوک شده و پس از متوقف ساختن خودروهای مورد نظر، ضمن هماهنگی با مقام قضائی و با رعایت قوانین و حقوق شهروندی خودرو را بازرسی و موفق به کشف و ضبط  نزدیک به 88 هزار و 323 عدد کالای قاچاق از نوع ظروف چینی و 39 هزار و 480 ثوب انواع البسه و مقادیر زیادی شکلات خارجی قاچاق شدند، که ضمن دستگیری متهمان آنها را جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان‌شرقی ضمن تقدیر و تشکر از مأموران کاشف بیان داشت: قاچاق کالا یک معضل اجتماعی است که اکثر کشورهای جهان به نوعی از آن رنج می‌برند و در کشور ما نیز قاچاق کالا، بزرگ‌ترین خطری است که بخش‌های مختلف صنعتی و تولیدی کشور را تهدید می‌کند، بنابراین مرزداران تلاشگر استان آذربایجان‌شرقی از هیچ گونه کوششی در مبارزه با پدیده شوم قاچاق دریغ نخواهند کرد./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار