برگزاری جشنواره تصویرسازی

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از جشنواره ملی آیات قرآن و تصویرسازی برای کودکان و نوجوانان 10 اسفند ماه در همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ 25 February 2016

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از جشنواره ملی آیات قرآن و تصویرسازی برای کودکان و نوجوانان 10 اسفند ماه در همدان خبر داد.

به گزارش فارس،مجید فروتن از برگزاری جشنواره سراسری آیات قرآن تصویرسازی برای کودکان و نوجوانان در همدان خبر داد و اظهار کرد: فراخوان جشنواره ملی آیات قرآن و تصویرسازی کودک و نوجوان اعلام شد و علاقه‌مندان به این حوزه در جشنواره شرکت کردند.

وی بیان مفاهیم و آموزه‌های قرآنی در قالب هنر برای کودکان و نوجوانان را از اهداف این جشنواره دانست و گفت: با توجه به اینکه هنرمندان زیادی در این حوزه فعال هستند، در قالب این جشنواره شناسایی و معرفی می‌شوند.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان یادآور شد: با توجه به اینکه داستان‌های قرآن و عترت و زندگی و سیره معصومین (ع) در قرآن تشریح شده است، وجود چنین جشنواره‌ای آن هم در زمینه کودکان و نوجوان لازم بود.

وی با بیان اینکه این جشنواره 10 اسفندماه در مجتمع شهید آوینی برگزار می‌شود، تصریح کرد: همزمان با این جشنواره نمایشگاه تصاویر برگزیده جشنواره نیز به نمایش گذاشته می‎شود، در این جشنواره هشت نفر از برگزیدگان جشنواره نیز مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

فروتن بیان کرد: مجموعه کتاب آثار برگزیده جشنواره نیز در حاشیه این جشنواره رونمایی می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار