جمع‌آوری 6 میلیارد و 300 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از جمع‌آوری 6 میلیارد و 300 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ 24 February 2016
رضا حسنلو در گفت‌وگو با فارس در زنجان اظهار کرد: از آغاز سال جاری 31 طرح مشارکتی در خانه زنجان اجرایی شده است.

وی طرح اکرام ایتام را یکی از مهم‌ترین طرح‌های اجرا شده در خانه انفاق اعلام کرد و گفت: امسال از محل اجرایی این طرح 3 میلیارد و 659 میلیون ریال کمک جمع‌آوری و 323 حامی نیز جذب شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان همچنین از اجرای طرح طاها در این مرکز خبر داد و افزود: از محل اجرای طرح طاها 122 میلیون ریال کمک مردمی جمع‌آوری و هشت یتیم جذب شده است.

حسنلو با بیان اینکه امسال در قالب طرح آزادسازی نیازمندان و فطریه عام نیز 107 میلیون و 800 میلیون ریال کمک جمع‌آوری شده است، اظهار داشت: میزان مشارکت خیرین در طرح‌های فطریه سهم سادات و کفارات نیز قریب به 120 میلیون ریال بوده است.

وی در ادامه میزان مشارکت مردم نوع دوست استان زنجان در طرح صدقات 115 میلیون و 383 هزار ریال اعلام کرد و افزود: در همین راستا طی سال جاری 246 صندوق کوچک نیز از محل خانه انفاق توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در ادامه میزان مساعدت خیرین در طرح شفا و کوثر را به ترتیب 163 میلیون ریال و 217 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: همچنین تعداد حامیان جذب شده از محل اجرای این دو طرح 10 مورد بوده است.

حسنلو با بیان اینکه امسال خیرین در طرح رضوان 66 میلیون و 985 هزار ریال مشارکت کرده‌اند، گفت: در طرح محسنین نیز میزان جذب حامی 125 نفر و مبلغ کمک‌های مردمی نیز 453 میلیون ریال بود.

وی در ادامه میزان مشارکت‌های مردمی را از محل اجرای طرح اطعام و افطار نیازمندان، صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) و احسان تاج گل را در مجموع 270 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: امسال میزان کمک‌‎های مردمی جمع‌آوری شده از محل برگزاری جشن نیکوکاری و جشن عاطفه‌ها در مجموع 280 میلیون ریال است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه امسال میزان کمک‌های مردمی در طرح یاسین و رد مظالم 130 میلیون ریال بود، گفت: همچنین در نتیجه اجرای طرح کمک‌های خاص، همیان مولا، طرح هبه نیز قریب به 200 میلیون ریال کمک جمع‌آوری شد.

حسنلو همچنین میزان درآمد طرح‌های احسان حسینی، احسان دانش‌آموزی، زکات، کمک به مردم یمن، درآمدهای انتظامی را طی سال جاری 200 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: امسال 18 نیروی افتخاری نیز برای خدمت‌رسانی بهتر به مددجویان کمیته امداد در خانه انفاق جذب شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع میزان مشارکت‌های مردمی از محل مراجعه به خانه انفاق و در کمک به مددجویان کمیته امداد 6 میلیارد و 318 میلیون ریال بوده است که در اسرع وقت به دست نیازمندان رسیده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در ادامه با اشاره به برنامه‌های اجرایی در خانه انفاق در ایام برگزاری جشن نیکوکاری افزود: در این ایام امدادگران در دو نوبت صبح و عصر آماده دریافت کمک‌های مردمی برای توزیع آن بین خانواده‌های نیازمند هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار