ویژه برنامه مسیر سبز در بوستان تهران

به مناسبت روز جهانی سلامت و بهداشت ویژه برنامه مسیر سبز با محوریت کمپین آسمان آبی– زمین پاک در بوستان تهرانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 05 April 2015

به گزارش فارس، فرامرز عظیمی شهردار منطقه با اعلام این خبر هدف از برگزاری برنامه های سلامت را داشتن جامعه ای مترقی در سایه سلامت و تندرستی جسمی و روحی برشمرد و تصریح کرد: رویکرد برنامه های سلامت منطقه بر اساس ارتقا سطح آگاهی شهروندان و پیشگیری از بیماری ها و مشکلات جسمی و روحی با مشارکت شهروندان می باشد و برهمین اساس همزمان با روز جهانی سلامت و بهداشت ویژه برنامه مسیر سبز با محوریت کمپین آسمان آبی و زمین پاک اجرا می شود.

وی افزود: اداره سلامت منطقه برنامه مسیر سبز را با موضوع ایمنی مواد غذایی از مزرعه تا سفره با همکاری و مشارکت اداره شهروندی، معاونت خدمات شهری و ترافیک در روز سه شنبه هجدهم فروردین ماه از ساعت 10 تا 12 در بوستان تهرانی اجرا می کند.

به گفته عظیمی، این برنامه با محتوای ایستگاه نقاشی، اندازه گیری توده بدنی، بینایی سنجی، مار و پله، جاده سلامت، ایستگاه خلاقیت و کاردستی، اجرای نمایش و مسابقه همراه با اهدای جوایز برگزار خواهد شد همچنین دانش آموزان با حضور در این بوستان و راهپیمایی نمادین با در دست داشتن پلاکاردها و سر دادن شعارهای سلامت این روز را گرامی خواهند داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار