نماینده منتخب مردم شرق مازندران در مجلس دهم

مسئولان موظف به کار برای مردم و جامعه‌ هستند

نماینده منتخب مردم شرق مازندران در مجلس دهم گفت: اهل بازی‌های چپ و راست نیستم و ملاک برای من خدمت‌رسانی و کار برای مردم و جامعه است.
کد خبر: ۱۸۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲ 28 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، علی‌محمد شاعری منتخب مردم نکا در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم در این انتخابات با حضور پر شور و شعور خود حماسه‌ای جدید خلق کردند که ما مدیون این حماسه مردم و حضورشان هستیم.

وی با بیان اینکه پیروزی و شکست در این انتخابات معنا ندارد، افزود: همه افرادی که در این انتخابات وارد شدند و خود را به مردم عرضه کردند و همه کاندیداها و نامزدهای وارد شده در این میدان، پیروز این انتخابات هستند چرا که باعث شدند تنور انتخابات گرم شود و حضور حداکثری مردم را به همراه داشته باشند.

نماینده منتخب مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس دهم گفت: مهم‌ترین مسئله در انتخابات، اخلاق‌داری و رعایت قاعده بازی بود که در زمان انتخابات مورد توجه جدی قرار گرفت و به همه دست‌اندرکاران ستاد و برنامه‌ریزان تاکید شد که براساس قانون در این انتخابات وارد شویم و با رعایت حق و حقوق همه مردم، انتخاب را برای همگان آزاد گذاریم و از ریخت‌وپاش‌های مختلف جلوگیری کنیم.

شاعری ادامه داد: بنده با مدیریت جهادی وارد انتخابات شدم و در ادامه راه نیز رعایت مسائل در این حوزه، رعایت مدیریت جهادی در برنامه‌ها را مورد توجه جدی قرار خواهم داد و از نظر من مدیریت جهادی یعنی خدمت به مردم و در این راستا با تمام توان وارد می‌شوم و تلاش خواهم کرد تا در انجام وظیفه نظارتی خود در حوزه انتخابیه به‌درستی وارد شوم.

وی با بیان اینکه با همه گروه‌های سیاسی کار می‌کنم و ملاک برای من به عنوان نماینده مردم خدمت‌رسانی و تلاش برای رفع مشکلات و مبارزه با فساد است، خاطرنشان کرد: این مسئله در دستور کار جدی من قرار دارد و به اینکه چه کسی به من رأی داد، توجه نمی‌کنم و تاکید دارم که ذهن مرا نیز با این حرف‌ها درگیر نکنند.

نماینده منتخب مردم شرق مازندران در مجلس دهم یادآور شد: بنده قطره‌ای از اقیانوس بزرگ شما مردم بودم که با خلوص نیت شما مردم و با حفظ اصول از طرف شما انتخاب شدم و می‌خواهم در این راه روش‌ها را عوض کنم و بسیاری از مشکلاتی را که توسط سوءمدیریت و بی‌برنامگی در منطقه ایجاد شده است را اصلاح کنم.

شاعری همچنین گفت: معتقد هستم که مدیر و مسئولان باید برای مردم و رفاه حال عمومی جامعه تلاش کنند و رئیس و کارمند در دستگاه اداری باید از فساد اداری جلوگیری کنند و دقت کنند که فساد اداری خط قرمز من است و به شدت در این رابطه برخورد می‌کنم و خط قرمز من برنامه‌محوری است که باید مدیران مورد توجه قرار دهند.

وی بیان کرد: مسئولان موظف به کار برای مردم و جامعه‌ هستند و باید با مدیریت جهادی و با سرلوحه قرار دادن این اصل مهم در این راستا تلاش کنیم و توجه شود که اگر گره‌ای از کار مردم باز نمی‌شود، دست‌کم رفتار مناسب با مردم داشته باشند و با وحدت، همدلی و احترام متقابل برای عمران و آبادنی و خدمت‌رسانی صادقانه تلاش کنیم.

نماینده منتخب مردم در شرق مازندران همچنین با اشاره به اینکه در ایام فاطمه قرار داریم، افزود: هواداران از هیاهو و راه انداختن کارناوال جلوگیری کنند و مراسم شکرگزاری را برای همین مسئله انجام می‌دهیم تا حرمت ایام فاطمه حفظ شود و همه ما با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا(س) ولایت‌مدار واقعی باشیم و درس وفاداری به ولایت را از این بی‌بی دو عالم بیاموزیم.

وی گفت: مدیران باید به‌دور از سیاسی بازی و گذراندن ساعت‌ها در ستادهای انتخاباتی، به خدمت‌رسانی برای مردم مشغول باشند و در راه خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند.



منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار