کشف محموله قاچاق البسه و کفش در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف محموله قاچاق البسه و کفش در زنجان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۹۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ 29 February 2016
مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با فارس در زنجان اظهار کرد: بر اساس گزارشات دایره آگاهی استان زنجان، پس از مشکوک شدن به یک دستگاه خودروی تریلی در محور زنجان-قزوین، خودروی مورد نظر متوقف شد.

وی خاطر نشان کرد: پس از بررسی مشخص شد حامل لوازم خانگی بوده و با انجام بررسی‌های تخصصی و باز کردن چادر ترانزیت محموله بزرگ البسه در بین یخچال‌ها که به صورت بسیار ماهرانه جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان ادامه داد: پس از ارجاع پرونده به شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان تحقیقات اولیه آغاز شد و نسبت به استعلام گمرکی محوله کشف شده اقدام شد.

ممیزی خاطر نشان کرد: پس از شمارش و تنظیم صورت جلسه، تعداد 4 هزار و 845 ثوب انواع البسه و پوشاک، 82 جفت کفش خارجی به شعبه مذکور گزارش شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: با استعلام از گمرک استان،ارزش ریالی کالاها بیش از یک میلیارد و 760 میلیون ریال اعلام و بدلیل عدم ارائه مدارک گمرکی معتبر، قاچاق بودن محموله محرز شد.

وی خاطر نشان کرد: پس از بررسی محتویات پرونده و سیر مراحل قانونی، طبق رأی صادره،عامل قاچاق علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی به میزان سه میلیارد و 170 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار