ترویج فرهنگ غربی در ویترین‌های شهر زنجان

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: ویترین‌های شهر زنجان به محلی برای ترویج فرهنگ غربی تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۹۰۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲ 01 March 2016
سردار علیرضا صالحی در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از ویترین‌های مغازه‌ها در سطح شهر در تلاش برای ترویج فرهنگ غربی هستند.

وی وضعیت ویترین‌های شهرستان‌های زنجان را مناسبت‌تر خواند و افزود: متاسفانه ترویج فرهنگ غربی در ویترین‌های شهر زنجان مشهودتر است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان زنجان توان لازم برای جمع‌آوری ویترین‌های نامناسب با فرهنگ بومی را دارد، تصریح کرد: با وجود این توان این اقدام می‌تواند بازخورد و تبعات اجتماعی نامطلوبی داشته باشد.

سردار صالحی از خلا و نامناسب بودن اجرای قانون متخلفان در عرصه ویترین بازارها یاد و اظهار کرد: باید تلاش شود فرهنگ اصیل ایرانی – اسلامی بازگردانده شود.

وی با اشاره به اینکه در برخی موارد متاسفانه افراد فاقد پروانه مسئولیت فروش محصولات را برعهده دارند، ادامه داد: این افراد به جای صاحبان اصلی مغازه‌ها در حال فعالیت هستند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: متاسفانه اصناف بر جذب نیروها و کارکنان فروشگاه‌ها و مراکز عرضه کالا نظارت مناسب ندارد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان نیز در این جلسه بر لزوم نتیجه‌بخشی جلسات تاکید و اظهار کرد: باید خروجی جلساتی همچون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان قابل مشاهده باشد.

جعفر گلمحمدی بر لزوم انتخاب چند محور در زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و افزود: باید پس از انتخاب این محورها با برنامه‌ریزی در این راستا حرکت کرد.

وی با اشاره به اینکه همواره افزایش جریمه‌ها و مجازات موجب کاهش تخلف می‌شود، عنوان کرد: این موضوع نشات گرفته از بازدارندگی جریمه‌ دارد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با گله از تفاوت قیمت کالاها در مراکز فروش مختلف شهر تاکید کرد: باید نظارت‌ها افزایش پیدا کند تا از نارضایتی افراد جلوگیری شود.

گلمحمدی بر لزوم جلوگیری از خرید و فروش کالاهای قاچاق در مراکز عرضه کالا تاکید کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار