مدیر کتابخانه‌های عمومی میاندورود

تعیین هیئت رئیسه امناء و هیئت مدیره انجمن خیران کتابخانه‌ساز میاندورود

مدیر کتابخانه‌های عمومی میاندورود از تعیین هیئت رئیسه امناء و هیئت مدیره انجمن خیران کتابخانه‌ساز میاندورود خبر داد.
کد خبر: ۱۹۲۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷ 04 March 2016
به گزارش تابناک مازندران،محمد طالبی‌اسبوئی از تعیین هیئت رئیسه امناء و هیئت مدیره انجمن خیران کتابخانه‌ساز میاندورود خبر داد و اظهار کرد: اعضای هیئت امنای انجمن حجت‌الاسلام سید صفرعلی(جعفر) علوی، حجت‌الاسلام محمدحسن حسین‌زاده، محمد طالبی اسبوئی، مهدی فهیمیان، اصغر ابراهیمی، محمد دباغیان، سید احمد قائمی، سیدعقیل برمو، احمد دیان، رحمان عرب، موسی دوستدار، سرالله یزدان‌پناه، سید اسحق سیّدی، علی فامیلیان، محمدرضا اباذری بوده که در ادامه پس از رای‌گیری، حجت‌الاسلام سید صفرعلی(جعفر) علوی به‌عنوان رئیس، محمّد طالبی‌اسبوئی دبیر، سید احمد قائمی ناظر هیئت امنای انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان میاندورود انتخاب شدند.

وی افزود: افراد حاضر در جلسه به ارائه نظرات و انتقادات در مورد خیران، توقع جامعه و ادارات و سازمان‌های دولتی و غیردولتی از این افراد پرداختند که در ادامه نسبت به ثبت‌نام داوطلبان برای تعیین هیئت مدیره انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان میاندورود اقدام شده‌است.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان میاندورود خاطرنشان کرد: پس از رأی‌گیری مهدی فهیمیان، محمد دباغیان، سید اسحق سیدی، محمدرضا اباذری و رحمان عرب به‌عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره معرفی شده و سرالله یزدان‌پناه و علی فامیلیان به‌عنوان علی‌البدل منصوب شدند.

دبیر انجمن کتابخانه های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید میاندورود بیان کرد: سید عقیل برمو و مجتبی آزرده به‌عنوان بازرس اصلی و علی‌البدل انتخاب شدند و در روزهای آینده جهت تعیین هیئت رئیسه، هیئت مدیره و مدیر عامل انجمن خیران کتابخانه‌ساز شهرستان میاندورود تشکیل جلسه خواهد شد تا در زمینه انتخاب افراد در امر تحق اهداف کتابخانه های میاندورود گام موثری برداشته شود.

طالبی‌اسبوئی با اشاره به اهداف تشکیل انجمن خیران کتابخانه‌ساز میاندورود گفت: جلب مشارکت و بهره‌گیری از کمک‌های خیران در جهت ساخت و توسعه کتابخانه‌های عمومی، کمک به بازسازی، نوسازی، تجهیز و نگهداری کتابخانه‌های عمومی این شهرستان، مساعدت و مشارکت فکری و فرهنگی در بهره‌برداری بهینه و ترویج مطالعه مفید در سطح میاندورود یکی از مهم‌ترین اهدافی است که باید به آن توجه شود.

وی ادامه داد: کمک به تأمین منابع مالی مورد نیاز و اداره توسعه کتابخانه‌های عمومی میاندورود برای تأمین منابع دیداری و شنیداری با همیاری مردم خیر این شهرستان یکی از برنامه‌های مفید اداره کتابخانه‌های عمومی میاندورود است.

طالبی تصریح کرد: بسترسازی برای افزایش و حمایت از خدمات، نظارت بر حسن اجرایی اهداف شرعی و قانونی خیران، طراحی و برنامه‌ریزی به‌منظور تشویق و ترغیب جوانان به مطالعه مفید با کمک رسانه‌ها، تشویق و تقدیر از خدمات خیران یکی از مواردی است که موجب ارتباط مستمر با افراد خیر و افزایش روابط فرهنگی و اجتماعی در جامعه می‌شود.

وی در پایان گفت: انتشار و چاپ کتب مفید و مورد علاقه مردم از جمله قشر جوان به‌منظور تقویت گرایش به مطالعه مفید در جامعه و اهداء کتب به کتابخانه‌ها، زمینه رشد فرهنگ کتاب‌خوانی را به‌همراه دارد که نیازمند توجه ویژه مسئولان است.
 
بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار