ایلام، استانی فاقد بزرگراه

کد خبر: ۱۹۴۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷ 07 March 2016

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: جاده‌های استان به دلیل کم‌عرض بودن، کوهستانی بودن و همچنین نبود بزرگراه در استان نقش مهمی در تصادفات جاده‌ای دارند.

به گزارش تابناک ایلام ،سردار«علی دولتی» با اعلام این خبر، اظهار کرد: جاده‌ها و راه‌های ارتباطی فرعی و اصلی امروز نقش مهمی در توسعه حمل‌ونقل کشور دارند و جاده استاندارد یکی از مهم‌ترین نیازهای هر منطقه محسوب می‌شود.

وی افزود: بدون شک جاده و راه‌های ارتباطی مناسب به‌ عنوان یک عامل مهم در زیرساخت‌های استان ایلام محسوب می‌شود که باید برای دستیابی به این مهم تلاش بیشتری کرد.

دولتی با تأکید بر اینکه حذف نقاط حادثه‌خیز استان و استانداردسازی جاده‌ها هم در کاهش تصادفات نقش مهمی دارد و هم در توسعه زیرساخت‌های استان برای توسعه کمک می‌کند. تصریح کرد: باید با تعامل دستگاه‌های اجرایی سطح تصادفات استان را کم کرد که این کار نیازمند همکاری و تلاش همه مسئولان است.

فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به اینکه در استان یک کیلومتر بزرگراه وجود ندارد تصریح کرد: استان ایلام با توجه به وجود مرز مهران و حمل‌ونقل صادرات کالا و همچنین تردد زائران عتبات عالیات نیازمند وجود بزرگراه و کیفی سازی جاده‌ها است.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ایلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
تامسئول کارامدوکاربلددراستانداری نباشد هیچ افق روشنی ذرانتظار پیشرفت استان ایلام نیست تاکی بایدمعاونین استاندارحرفهای دهان پرکن بزنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
بعضی معاونین استاندارقبلا فرمانداربودن هیچ کارمثبتی برای شهرستان انجام ندادن الان هم تشویقی گرفتن ومعاون شدند حال انتظارداریدکه استان ایلام پیشرفت کند؟؟؟
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار