به گزارشخبرگزاری فارساز شیراز، مصطفی عباسی بعد از ظهر امروز در حاشیه برپایی کارگاه آموزشی با عنوان استانداردسازی و تعالی رفتاری پلیس راهور اظهار کرد: بهازای هر 100 هزار مراجعهکننده حدود 2.4 نفر از پلیس راهور انتقاد و شکایت صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد کاهش یافته است.
وی خاطرنشان کرد: با برگزاری دورههای آموزشی بهداشت روان، آسیبشناسی اجتماعی و بررسی مشکلات کارکنان پلیس راهور، شاهد کاهش شکایات مردمی از این نیرو که با ارائه خدمات شبانهروزی امنیت را برای مردم تأمین میکند، هستیم.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان فارس تصریح کرد: آموزش تئوری و عملی در مجموعه پلیس راهنمای و رانندگیبهویژه سربازان، درجهداران، فرماندهان و کارمندان نیز در اولویت برنامههای پلیس راهور استان فارس است.
عباسی بیان کرد: برگزاری کارگاههای آموزش استانداردسازی تعالی رفتاری کارکنان نیروی انتظامی باید متناسب با مقتضیات جمعیتی و قومیتی استانهای کشور اجرا شود و مربوط به یک استان خاص نباشد تا کارایی آن افزایش یابد.
وی اضافه کرد: از سوی پلیس راهور استان فارس پیشنهاد میشود چنین کارگاههای آموزشی هر 6 ماه یکبار برگزار شود تا تأثیر آن در جامعه اسلامی بیشتر نمود پیدا کند.