انتقاد فرماندار بیله‌سوار از مشکلات برق

فرماندار بیله سوار مغان از مشکلات، ضعف و نوسانات برق در این شهرستان مرزی انتقاد کرد.
کد خبر: ۲۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ 08 April 2015


به گزارش ایرنا، آرام حلیم در نشستی با مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل افزود: اهالی در فصل تابستان به لحاظ ضعف برق و نوسانات آن با مشکلاتی جدی روبرو می شوند بنابراین احداث پست جدید 63000 ولتی برای شهر بیله سوار یک ضرورت است.

وی همچنین بر لزوم تکمیل به موقع و تجهیز ساختمان جدید برق بیله سوار و تجهیز امکانات ضروری در شعبه از جمله دستگاه بالابر تاکید کرد.

حلیم همچنین گفت: نیاز است نسبت به تامین روشنایی کمربندی بیله سوار که تاکنون بیش از 90 میلیارد ریال هزینه برداشته و تنها جاده دسترسی به گمرک و پایانه مرزی بوده و تردد کامیون ها و ماشین آلات و ادوات کشاورزی مردم از این جاده انجام می شود اقدام شود.

وی به ضعف روشنایی داخل روستاها نیز اشاره کرد و افزود: به دلیل مرزی بودن شهر و قرار گرفتن بیشتر روستاها و قشلاقات در نقطه صفر مرزی وجود روشنایی اهمیت دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیله سوار، علیرضا علیزاده مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان نیز در این نشست با قبول مشکلات در شهر از فرماندار بیله سوار خواست نسبت به کابل شکافی ، جلوگیری از دستکاری کنتور برق و استفاده غیر مجاز مشترکین از برق و پرداخت مطالبات شعبه از ادارات و نهادها ، مردم و مشترکین همکاری کنند.

بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار