دستگاه قضايي ضمن برخورد قاطع با مفسدان اقتصادي راه تحقق اقتصاد مقاومتي را هموار كند

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام از مسئولان دستگاه قضايي خواست با برخورد قاطع و همه جانبه با مفسدان اقتصادي راه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي مورد نظر مقام معظم رهبري را هموار كند.
کد خبر: ۲۰۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ 08 April 2016

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام از مسئولان دستگاه قضايي خواست با برخورد قاطع و همه جانبه با مفسدان اقتصادي راه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي مورد نظر مقام معظم رهبري را هموار كند.


به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام و المسلمين محمدنقي لطفي در ديدار با رئيس كل دادگستري و اعضاي شوراي قضايي استان ايلام اظهار كرد: دستگاه قضايي در واقع عامل اساسي در اجراي امنيت ، برقراري عدالت براي همه قابل قبول و بدون هيچگونه ترديدي است.
وي افزود: انتخاب عنوان اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل از سوب رهبر معظم انقلاب شعاري بسيار مهم و راهبردي است چرا كه يكي از معضلات و مشكلات كشور مساله اقتصاد است و دشمنان انقلاب هم با توجه به آن كينه و دشمني كه با نظام دارند اين پروژه را در نظر گرفته و با تحريم و فشار در مسائل اقتصادي به دنبال تسليم كردن ملت ايران هستند.
حجت الاسلام لطفي يادآور شد: نقش دستگاه قضايي در تحقق اهداف اين شعار بسيار مهم و اساسي است چون يكي از موانع تحقق اقتصاد مقاومتي مفسدان اقتصادي هستند كه در روند اقتصاد كشور چالش هايي را بوجود مي آورند.
وي تاكيد كرد: بطور قطع دستگاه قضايي با اقتدار و قاطعيتي كه در همه عرصه ها داشته در اين عرصه هم بسيار خوب عمل مي كند ضمن اينكه امنيت پايداري كه در كشور داريم و همه در آن احساس امنيت و آسايش مي كنند به عملكرد خوب دستگاه قضايي و نيروهاي نظامي و انتظامي بر مي گردد.
رئيس كل دادگستري استان ايلام نيز در اين ديدار گفت: سال گذشته مجموعه دستگاه قضايي در استان با تكيه بر فرمايشات و رهنمودهاي مقام معظم رهبري و دستورات رياست قوه قضاييه قوانين و مقررات جاري را به خوبي اجرا كردند و در سطح استان شاهد كاهش روند بروز جرايم به ويژه در مسائل عمده بوديم.
فارس نوري ادامه داد: جرائمي همچون سرقت هاي همراه با تهديد و سرقت هاي شبانه و مسلحانه، قتل هاي عمد و شرارت ها، آدم ربايي و جرائمي كه امنيت و آسايش جامعه را به خطر مي اندازد پارسال در سطح استان با روند كاهشي روبرو بودند.
وي يادآور شد: نمونه بارز اين موضوع برگزاري مراسم باشكوه آيين هاي اربعين حسيني بود كه جمعيت كثيري از مردم كشورمان مرز مهران را بعنوان امن ترين كشور انتخاب كردند و در اوج اقتدار و سلامتي آسايش و آرامش اين سفر زيارتي براي تمامي زائران انجام گرفت.
رئيس كل دادگستري ايلام اضافه كرد: مردم استان و شهر ايلام در ايام عيد نيز در دامن طبيعت بودند و اين نشان از وجود امنيت و آسايش خاطر و اطميناني كه در حوزه هاي شهري دارند، است كه هم از به سرقت رفتن منازل خود در امان هستند و هم در محيطي هستند كه امنيت و آسايش برقرار است و تعرض و خدشه اي به امنيت آنها وارد نمي شود.
نوري با تاكيد بر عزم جدي دستگاه قضايي در مبارزه با امر زمين خواري در اين استان گفت: ايلام در مبارزه با زمين خواري از استان هاي برتر كشور است و مجموعه قضايي نيز با تعامل، هماهنگي و همكاري خاصي كه بين سازمان ها و مجموعه اجرايي هست، وظايف خود را به خوبي انجام مي دهند./ف

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار