هدف مشترك دستگاه قضايي وپليس درسال جدید

رئيس‌ كل دادگستري استان ايلام گفت: مقابله با زمين‌خواري فصل مشترك اقدامات دستگاه قضايي و پليس در سال 95 خواهد بود.
کد خبر: ۲۰۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 10 April 2016

رئيس‌ كل دادگستري استان ايلام گفت: مقابله با زمين‌خواري فصل مشترك اقدامات دستگاه قضايي و پليس در سال 95 خواهد بود.


به گزارش تابناک ایلام؛فارس نوري در نشست كميته راهبردي دادگستري و پليس استان ايلام اظهار كرد: مقابله با زمين ‌خواران و متصرفان منابع ملي و تعرض‌كنندگان به بيت‌المال از برنامه‌هاي اصلي دادگستري استان با همكاري پليس است و با احكام صادره از سوي محاكم قضايي و همچنين دخالت مستقيم پليس با افرادي كه اراضي ملي را غصب كنند، برخورد قانوني مي شود.
وي با بيان اينكه دستگاه قضايي همواره حامي و پشتيبان نيروي انتظامي است و در راستاي مبارزه با زمين‌خواري از هيچ تلاشي دريغ نخواهد كرد، افزود: دادگستري ايلام در مبارزه با زمين خواران جدي است.
رئيس كل دادگستري ايلام با اشاره به اقدامات خوب پليس در ارتقاي احساس امنيت مردم در تعطيلات نوروز يادآور شد: پليس استان به‌ خوبي توانست ماموريت تامين امنيت را در اين ايام به سرانجام برساند.
نوري تاكيد كرد: مردم در ايام نوروز با خيال آسوده منازل خود را رها كردند و به دامن طبيعت رفتند كه اين موضوع، نشان از امنيت بالا و ارتقاي احساس امنيت در سطح اين استان است.
وي با تاكيد بر اينكه آرامش خاطري كه در بين خانواده‌ها و مسافران نوروزي حاكم بود از اقتدار نيروي انتظامي حكايت دارد، گفت: مصمم هستيم با همراهي نيروي انتظامي، در سال 95 برخورد با هنجارشكنان را تشديد كنيم./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار