فرهنگسرای پارک بانوان آماده بهره‌برداری است

شهردار اردبیل گفت: ساختمان آمفی‌تئاتر و فرهنگسرای پارک بانوان با ظرفیت 120 نفر تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است.
کد خبر: ۲۲۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵ 28 April 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حمید لطف‌اللهیان عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌های اجرایی شهرداری اظهار کرد: این مجموعه که در داخل پارک بانوان احداث شده در مناسبت‌های پیش رو به بهره‌برداری می‌رسد که امیدواریم با بهره‌برداری از آن بانوان از این فضای فرهنگی و هنری بتوانند استفاده کنند.

وی به فعالیت‌های عمرانی شهرداری منطقه سه با اجرای زیرساخت‌های اصولی معابر، بهسازی و آسفالت‌ریزی کوچه‌ها و خیابان‌ها اشاره کرد و گفت: مرمت، بهسازی و اصلاح خیابان‌های گلسار، شهرک بسیجیان و بیش از هشت کوچه و پنج خیابان اصلی مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار اردبیل افزود: تلاش بر این است تا شهرداری منطقه سه این پروژه‌ها را تا سوم خرداد نهایی کرده و با آسفالت‌ریزی مطلوب زمینه بهره‌برداری آن را فراهم کند.

لطف‌اللهیان به احداث ورودی جدید شورابیل از سمت نمایشگاه بین‌المللی اشاره کرد و ادامه داد: این ورودی با عرض 30 متر خاکبرداری و زیرسازی شده به طوریکه تاکنون هفت هزار متر مکعب خاکبرداری و 500 متر مکعب زیرسازی به انجام رسیده است.

وی از تکمیل خیابان 45 متری ولایت و مسیر شوراسنتر با 15 هزار متر مکعب خاکبرداری خبر داد و تصریح کرد: همه این اقدامات در مسیر عمران و آبادانی شکل گرفته و به نتیجه رسیده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار