کتابچه بودجه محلات به زودی ابلاغ می‌شود

قائم مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از تدوین و ابلاغ بودجه محلات 374 گانه شهر تهران خبر داد و گفت: این دفترچه نهایی شده است و به زودی ابلاغ می شود.
کد خبر: ۲۲۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷ 04 May 2016
نائینی در جلسه بررسی عملکرد سراهای محله که با حضور سید امیر عباس بهاری شهردار منطقه 4، موسوی مشاور شهردار قائم مقام شهردار تهران و رییس دبیرخانه ستاد راهبری مدیریت محله ، معاونان، شهرداران نواحی، مدیران محلات و دبیر و اعضای شورایاری برگزار شد با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت و نقش فرهنگی و اجتماعی سراهای محلات، مدیران محلات باید با یک برنامه ریزی منسجم و همدلی، زیرساخت های فرهنگی کلانشهر تهران را با همکاری مدیران شهری تقویت نمایند.

وی با اشاره به تدوین بودجه محلات گفت: در دفترچه مدون بودجه محلات 54 درصد بودجه ماموریتی به حوزه فرهنگی و اجتماعی به محلات اختصاص یافته است و در آن بیمه کارکنان محلات نیز دیده شده است.

نائینی گفت: مدیریت محله زمانی موفق خواهد بود که بتواند اتحاد و همدلی را تقویت نماید و خوشبختانه حاصل این تعامل میان مدیریت شهری منطقه 4 و مدیران محلات اتحاد و همدلی ایجاد شده است.

وی ضمن تقدیر از اقدامات مدیریت شهری منطقه 4 در تقویت سراهای محلات گفت: خوشبختانه حضور مستمر شهردار منطقه 4 در محلات، برگزاری جلسات متعدد با شورایاران و معتمدین محلی و بازدید از سراهای محله نشان از آماده سازی بستر مناسب برای توسعه همه جانبه محلات است.

سید امیر عباس بهاری شهردار منطقه 4 در ادامه این نشست صمیمی با اشاره به تجهیز و راه اندازی سراهای محلات گفت: در حال حاضر 20 سرای محله در منطقه 4 تجهیز و به شهروندان خدمات رسانی می کند.

بهاری افزود: در سال گذشته با همکاری شورایاران و معتمدین محلی بازدیدهایی از سطح محلات و سراهای محله در جهت بهبود نحوه فعالیت سراهای محله صورت گرفت و امسال نیز این بازدیدها تداوم خواهد داشت.

شهردار منطقه 4 با تاکید بر رفع سریع مشکلات سراهای محله و محلات گفت: تمامی محلات موظفند تا در کوتاهترین زمان ممکن، با برگزاری نشست های جداگانه محلی با حضور شهرداران نواحی، معاونان، شورایاران و مدیران محلات نسبت به شناسایی و اعلام مشکلات اقدام نمایند.

در ادامه این نشست مدیران محلات 20 گانه و شورایاران به بیان نقطه نظرات خود پیرامون مسایل و مشکلات سرای محله ها پرداختند
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار