یوسفیان ملا

رسانه‌ها در انتقادات اخلاق را رعایت کنند

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه ها در بیان انتقادات به دنبال جبهه گیری نباشند و به بیان انتقاد و ارائه مشاوره بپردازند.
کد خبر: ۲۲۵۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ 06 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، عزت الله یوسفیان ملادر مراسم رونمایی از سایت خبری کاسپین 24 با اشاره به اینکه رسانه ها و خبرنگاران مشاوران خوبی برای مدیران به شمار می روند، اظهار کرد: رسانه هایی که با اخلاق فعالیت می کنند در طول دهه ها پایدار بوده و مخاطبان گسترده ای نیز دارند.

وی با بیان اینکه خبرنگارانی که با صداقت قلم می زنند مشاوران خوبی نیز هستند، تصریح کرد: انتقاد حق رسانه ها است و این حق باید در راستای سازندگی باشد.

یوسفیان ملا با تاکید بر اینکه رسانه ها مراقب باشند به ستون پنجم تبدیل نشده و قلم خود را به جز به بیان مشکلات و مسایل مردم نچرخانند، عنوان کرد: رسانه ها قدرت تاثیرگذاری خود را برای کمک به مردم به کار گیرند.

وی با اشاره به اینکه مدیران نیز در برابر انتقادات رسانه ها باید سعه صدر داشته باشند، گفت: هیچ کاری بدون انتقاد نیست و مدیران نیز از این امر مستثنی نیستند از این رو باید در برابر انتقادات با رویکرد شکایت و دادگاه پیش نروند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل نیز در این مراسم عنوان کرد: قلم از ارزش بسیار زیادی برخوردار است و باید حرمت و احترام آن حفظ شود.

محمد محمدیبا بیان اینکه نقد سازنده خبرنگاران باعث می‌شود تا نواقع و مشکلات نمودار شده و تلاش در جهت رفع آنها انجام شود، بیان کرد: نباید خبرنگاران قلم خود را به سمت و سویی بچرخانند که در آن غرض‌ورزی و منافع شخصی وجود داشته باشد.ن کرد:

این مسئول با تاکید بر اینکه خبرنگاران در جامعه به عنوان اهرم تاثیرگذار محسوب می‌شوند، اظهار کرد: نمی‌توان نقش ارزشمند خبرنگاران و اصحاب رسانه را در بین مردم و مسئولان نادیده گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل با اشاره به اینکه رشد فرهنگی و اقتصادی در ایران اسلامی و دیگر جوامع بسیار مهم است، تصریح کرد: امروزه فرهنگ در راس امور جای دارد و رشد فرهنگ، ترقی و رشد در زمینه اجتماعی و اقتصادی را افزایش می‌دهد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار