نتایج نهایی انتخابات خانه مطبوعات گیلان اعلام شد

تابناک گیلان - معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، نتایج نهایی انتخابات خانه مطبوعات این استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۲۳۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۵ 16 May 2016
تابناک گیلان - معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، نتایج نهایی انتخابات خانه مطبوعات این استان را اعلام کرد.

حسین ابراهیمیان در گفت و گویی اظهار کرد: مجمع عمومی عادی موسسه خانه مطبوعات گیلان، پیش از ظهر امروز (یکشنبه ٢٦ اردیبهشت ٩٥) با حضور جمعی از اعضای این موسسه، مدیران مسئول نشریات و خبرنگاران استان در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار شد.

وی با اشاره به شرکت ١٦٠ نفر از ٣٨٧ عضو فعلی خانه مطبوعات گیلان در انتخابات این موسسه، تصریح کرد: پس از شمارش آراء، کریم خورسندی با ٨٧، مجید محمدپور با ٦٣ و فاطمه عاطفی فرد با ٥٢ رأی از گروه مدیران مسئول، علی کریمی پاشاکی با ٨٢، مریم رفیعیان با ٨١ و حسین داداشی با ٧٣ رأی از گروه خبرنگاران و معصومه نیک کار با ٨١ رأی از گروه سرپرستان با اخذ اکثریت آراء، به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره خانه مطبوعات گیلان انتخاب شدند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: همچنین حسن سامری با ٦٧ و مصطفی خدایاری با ٥٥ رأی به عنوان بازرس برای سال مالی ٩٥ موسسه خانه مطبوعات گیلان انتخاب شدند.

به گفته ابراهیمیان؛ سید عبدالباقی اسحاقی، طاهره ظهر ریحانی و میلاد ابراهیمی به عنوان اعضای علی البدل هیأت مدیره خانه مطبوعات گیلان و فاطمه عباس زاده به عنوان بازرس علی البدل این موسسه انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: ارائه بیلان مالی و تصویب صورت های مالی و ترازنامه خانه مطبوعات گیلان تا پایان سال مالی ٩٤ و انتخاب روزنامه نسیم به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی ها و فراخوان های این موسسه از دیگر بخش های این جلسه مجمع عمومی عادی موسسه خانه مطبوعات گیلان بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار