توقیف 3 خودرو با خلافی میلیونی در اسدآباد

توقیف خودروهای با تخلف بالای 10 میلیون ریال نیز توسط پلیس اجرا شد که در این طرح موفق به شناسایی و توقیف سه دستگاه خودرو، با خلافی بالای 10 میلیون ریال و انتقال آن به پارکینگ شدیم.
کد خبر: ۲۳۸۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸ 31 May 2016
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از توقیف سه دستگاه خودرو، با خلافی بالای 10 میلیون ریال در اسدآباد خبر داد.

به گزارش فارس، اسماعیل جمشیدی اظهار کرد: روز گذشته یگان‌های تابعه پلیس با بهره‌گیری از توان و امکانات موجود اجرای طرح‌های پیشگیرانه را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه این کار با هدف ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان انجام شد، گفت: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان با سایر یگانهای اجرایی، طرح شناسایی و توقیف وسایل نقلیه مزاحم و متخلف را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: توقیف خودروهای با تخلف بالای 10 میلیون ریال نیز توسط پلیس اجرا شد که در این طرح موفق به شناسایی و توقیف سه دستگاه خودرو، با خلافی بالای 10 میلیون ریال و انتقال آن به پارکینگ شدیم.

وی با اشاره به عملکرد سایر رده‎ها، گفت: توسط سایر یگان‎ها تعداد 17 دستگاه موتورسیکلت و پنج دستگاه خودروی مزاحم و متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.

جمشیدی با تاکید بر اینکه پلیس در اجرای قانون با متخلفان چشم‌پوشی نخواهد کرد، افزود: از رانندگان درخواست داریم نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه لازم را داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار