کشف یک هزار و 200 کیلوگرم ماده مخدر در تهران

رئیس پلیس پایتخت از کشف یک هزار و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در جریان سه عملیات که یکی از آنها مشترک با فرماندهی انتظامی استان فارس انجام شد خبر داد و گفت: علاوه بر کشف این میزان ماده مخدر، سه قاچاقچی نیز شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۳۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵ 01 June 2016
سردار حسین ساجدی نیا افزود: پس از چندین ماه کار اطلاعاتی مشخص شد که یکی از قاچاقچیان حرفه ای و سابقه دار مواد مخدر قصد انتقال مقادیر قابل توجه ای ماده مخدر به پایتخت دارد که بر این اساس شب گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با همکاری پلیس استان فارس در محور مواصلاتی شیراز به تهران(محدوده پل فسا) کامیون متهم شناسایی، متوقف و در بازرسی از آن یک هزار و 106 کیلوگرم ماده مخدر حشیش و تریاک کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: راننده این خودرو مواد مخدر را در یک دستگاه غلطک راهسازی در قسمت بار کامیون مذکور جاسازی کرده بود.

رییس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: در دو عملیات جداگانه دیگر نیز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ موفق به کشف 94 کیلوگرم ماده مخدر از توع تریاک و هروئین شدند.

وی در تشریح جزییات این عملیات گفت: در یکی از این عملیات ها 73 کیلوگرم ماده مخدر تریاک از داخل یکدستگاه تریلر در بزرگراه آزادگان کشف و ضبط شد.

به گفته سردار ساجدی نیا، درهمین ارتباط یک نفر نیز به عنوان متهم اصلی بارگیری و انتقال موادمخدر دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: همچنین 21 کیلوگرم ماده مخدر هروئین نیز با اجرای یک عملیات ضربتی در تهران کشف و ضبط شده است.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار