امدادرسانی به راننده خاور واژگون شده وعشایر گرفتار در طوفان شمال خراسان رضوی

از واژگونی خاور تا چادرهای عشایری که باد برد! + عکس

در پی وقوع بارندگی وباد وطوفان شدید در روستاهای عشایری بخش باجگیران،دو تیم امدادی جمعیت هلال احمر قوچان به محل حادثه اعزام ومصدومان به مرکز درمانی منتقل شدند.
کد خبر: ۲۴۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲ 09 June 2016
به گزارش تابناک رضوی،باد وطوفان شدید روز چهارشنبه 19 ماه جاری در منطقه شمال خراسان رضوی باعث شد که تعدادی از چادرهای عشایر آسیب دیده ودونفر نیز دچار مصدومییت‌هایی مانند پارگی ران وترومای مچ پا گردند که بلافاصله به مرکز درمانی اعزام شدند.
بنابراین گزارش،امدادگران جمعیت هلال احمردر این حادثه به وسیله آمبولانس وخودروی نجات کمک دار به محل اعزام شده و 50 بسته جیره اضطراری نیز میان عشایر توزیع شد.
این گزارش همچنین حاکی است حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو خاور در ساعت 15:40روز چهارشنبه منجربه حادثه برای راننده ومجروحیت شدید وی شدکه امدادگران پایگاه شهید کلاهدوز قوچان در کوتاهترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

از واژگونی خاور تا چادرهای عشایری که باد برد!

در این حادثه که در کیلومتر 33 محور قوچان به چناران روی داد فرد حادثه دیده میان داشبورد وفرمان خودرو خاور گرفتار شده بود که عملیات رهاسازی ونجات توسط امدادگران جمعیت هلال احمر و با تجهیزات ویژه صورت پذیرفت و مصدوم به بیمارستان موسی بن جعفر(ع) قوچان منتقل شد.
از واژگونی خاور تا چادرهای عشایری که باد برد!

از واژگونی خاور تا چادرهای عشایری که باد برد!

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار