معاون استاندار خبر داد

پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به کارآفرینان روستایی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد اشتغال روستاییان این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ 25 June 2016

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد اشتغال روستاییان این استان خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام؛شاپور پولادی اظهار کرد: تفاهم نامه سه جانبه ای بین استانداری ایلام، معاونت روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد علوی (بانک سینا) در این ارتباط منعقد شده است.

وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد هر کدام از طرف های تفاهم نامه پنج درصد و در مجموع معادل 15 درصد سود تسهیلات را بپردازند و مابقی که در نهایت حدود هفت درصد است توسط متقاضیان پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: در مرحله اول 200 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان ایجاد اشتغال در مناطق روستایی در بخش های صنعتی، کشاورزی، صنایع دستی، خدماتی و دامپروری پرداخت می شود.

پولادی با اشاره به برگزاری نشست هماهنگی و دستورالعمل پرداخت این تسهیلات اضافه کرد: تاکنون 87 پرونده در این خصوص تشکیل شده که پس از بررسی کارشناسی، فنی و اقتصادی طرح ها، متقاضیان به بانک سینا برای دریافت تسهیلات معرفی خواهند شد.

وی تاکید کرد: پرداخت این تسهیلات و ایجاد واحدهای تولیدی باعث اشتعال پایدار روستاییان شده و نقش مهمی در کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها خواهد داشت.

وی یادآور شد: روستاها در تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری نقش ویژه و اساسی دارند و توجه جدی و حمایت از عمران و آبادانی روستاها و ایجاد اشتعال برای روستاییان رویکرد جدی دولت تدبیر و امید است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام افزود: دولت تدبیر و امید در این زمینه تسهیلات بسیار مناسبی را در نظر گرفته و مصمم است به منظور جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و ایجاد روند مهاجرت معکوس، رونق تولید و کارآفرینی را به روستاهای کشور بازگرداند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار