استفاده از ظرفیت فرودگاه پیام برای توسعه صادرات محصولات کشاورزی

کد خبر: ۲۵۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 25 June 2016


رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل فرودگاه پیام گفت: با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها آمادگی داریم تا به سمت توسعه صادرات محصولات کشاورزی پیش برویم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدعلی مختاری ظهر امروز در نشست مشترک مدیران و معاونین تعاون روستایی و رؤسای هیأت مدیره و معاونین فرودگاه پیام و گمرک اظهار داشت: آمادگی داریم تا برای صادرات محصولات کشاورزی از تمام توان و نیروی خود استفاده کرده و در این مسیر هر روز نیز بر توان خود بیفزاییم.

وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به توان موجود می‌توانیم محصولات کشاورزی را در کمتر از سه ساعت در این فرودگاه بارگیری کرده و محصولات را به کشورهای مختلف صادر کنیم.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل فرودگاه پیام با تأکید بر اینکه با توجه به اهمیت توسعه صادرات و نقش آن در توسعه اقتصادی افزود: برای رسیدن به پیشرفت بیشتر لذا از تمام قوا و ظرفیت خود برای توسعه صادرات استفاده می‌کنیم.

مختاری بیان داشت: با توجه به ظرفیت‌های موجود استان البرز در زمینه بخش تولید محصولات دامی، کشاورزی و دامپروری لذا می‌توانیم از این ظرفیت نیز برای ارتقا و توسعه صادرات و پیش رفتن به سمت توسعه اقتصادی استفاده نماییم.

وی تحقق این مهم را گامی بزرگ در جهت توسعه پایدار اقتصادی عنوان کرد و گفت: در این راستا تشکل‌های تعاونی نیز می‌توانند به صورت مستقیم جهت عرضه محصولاتشان به سمت صادرات اقدام کنند.

مختاری عنوان کرد: بر این اساس فرودگاه پیام نیز برای حمل و نقل هوایی می‌تواند به عنوان بهترین مرکز برای صادرات محصولات محسوب شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار