دوره شناخت موادمخدر برای آرایشگاه های زنانه

کد خبر: ۲۵۴۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷ 02 July 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از روابط عمومی سازمان  صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، دوره آموزشی شناخت مواد مخدر با تاکید بر موادمخدر صنعتی با هدف شناخت این مواد و عوارض آنها و پیشگیری در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان در این دوره آموزشی اظهار کرد: یکی از مهم‎ترین وظایف یک فرد صنفی، شناخت خود و وظایفش در قبال جامعه است که غفلت از آن مشکلاتی را در وهله اول برای خود فرد و در وهله دوم برای جامعه ایجاد می‎کند.

محمدهادی مرعشی پیشگیری را بهترین راه مقابله با اعتیاد در جامعه دانست و گفت: آموزش و فرهنگ‌سازی در جامعه توسط سازمان‎های مردم‌نهاد به راحتی قابل اجرا است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه طی چند سال گذشته میزان گرایش بانوان به مواد مخدر افزایش یافته است لزوم مبارزه با این موضوع، آموزش از طریق مکان‌هایی بوده که بانوان بیشتر با آنجا در ارتباط هستند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی مطالبی مربوط به موارد پیشگیری از مصرف مواد مخدر در آرایشگاه‌های زنانه، درمان و علائم ترک، فروش مواد مخدر در آرایشگاه‎های زنانه، فروش‎های اینترنتی مواد مخدر و موضوعاتی در رابطه با رفع چاقی، پوست و غیره آموزش داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار