آیت‌الله سلیمانی:دستاوردهای معنوی رمضان حفظ شود

کد خبر: ۲۵۶۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 06 July 2016
به گزارش ایسنا، آیت‌الله «عباسعلی سلیمانی» در خطبه‌های نماز عید سعید فطر شهرستان زاهدان، با تبریک فرارسیدن ماه شوال و عید سعید فطر اظهار کرد: در این روز مسلمانان دو دعای مهم به درگاه خداوند دارند، نخست این‌که آن‌ها را در هر خیری وارد کند و دوم این‌که از هر شری خارج شوند.

سلیمانی در ادامه افزود: مسلمانان در پایان ماه مبارک رمضان پس از یک ماه مبارزه با نفس و جهاد اکبر، پیروزی و موفقیت خود را امروز جشن می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: جنس عید در اسلام جنس لهو و لعب و دوری از خدا نیست بلکه از جنس بندگی و شکر خداوند است که در آن بندگان در برابر غفران و بخشش الهی شکرگزاری می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: ماه مبارک رمضان امسال آمیخته با آرامش، امنیت، آسایش و بدون مشکل خاصی در استان و در کل کشور سپری شد که از نیروی‌های امنیتی قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به دستگیری دو تروریست داعش در کشور، گفت: کشف 50 مورد عملیات تروریستی در نقاط پرجمعیت و بزرگ تهران اعجازی بزرگ بود که باید امروز شکر نعمت کنیم.

سلیمانی اظهار کرد: کشف این توطئه دشمن کاری بزرگ‌تر از ماجرای طبس بود که باید قدردان نعمت بزرگ امنیت باشیم.

عضو خبرگان رهبری با تقدیر از حضور گسترده مردم شیعه و سنی استان در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: شرکت یک پارچه و با شکوه مردم در این راهپیمایی نشانگر اتحاد و همدلی و پایبندی آحاد شیعه و سنی به نظام اسلامی و پیروی از ولی امر مسلمین هم‌چنین اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از جنایات استکبار و صهیونیست است.

به گزارش ایسنا، مردم سیستان و بلوچستان پس از یک ماه بندگی و روزه‌داری، در این روز با ندای «الله اکبر ولله الحمد الحمدالله علی ما هدانا»، به استقبال نماز عید فطر رفتند با قنونت‌های دل‌نواز نماز، مغفرت و رحمت الهی را از درگاه خداوند خواستار شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار