افزایش 30درصدی مسافرین ملایر در تعطیلات فطر

شهردار ملایر از افزایش 30 درصدی مسافرین در تعطیلات عید فطر به ملایر خبر داد.
کد خبر: ۲۵۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 09 July 2016
شهردار ملایر از افزایش 30 درصدی مسافرین در تعطیلات عید فطر به ملایر خبر داد.

به گزارش فارس، علیرضا رضایی با اشاره به افزایش مسافرت‌ها در تعطیلات عید فطر و تابستان اظهار کرد: در تعطیلات عید فطر بیش از یک‎میلیون مسافر به استان همدان سفر کردند.

وی با بیان اینکه نیمی از مسافران، ملایر را به عنوان دروازه ورود به استان انتخاب کردند، گفت: با توجه به فضای تفریحی و توریستی این شهرستان، بسیاری از مسافرین تعطیلات خود را در این منطقه گذراندند که نسبت به سال گذشته آمار مسافرین 30 درصد رشد داشته است.

شهردار ملایر با اشاره به اقدامات شهرداری ملایر در راستای آسایش مسافران در تعطیلات عید فطر تصریح کرد: در این زمینه شهرداری ملایر اقدام به نورپردازی و آذین‎بندی معابر و میادین و بوستان‌های تفریحی در این ایام کرد.

وی از آمادگی شهرداری برای استقبال از مسافران و گردشگران در ایام تابستان خبر داد و افزود: امسال بهتر از هر سال دیگری ملایر آماده استقبال از مسافران و گردشگران خواهد بود.

رضایی نظافت معابر اصلی و اماکن گردشگری، آماده‌سازی پارک‌ها، ترمیم مبلمان شهری، رفع نقص روشنایی پارک‌ها و تعویض سر چراغ‌ها و گشت‌زنی نیروهای فضای سبز و سد معبر را از خدمات شهرداری ملایر در راستای استقبال از مسافرین تابستانی دانست.

وی گفت: برپایی سه ایستگاه راهنمایی مسافرین در ایام تعطیلات تابستان در ورودی‌های شهر ملایر در میادین کوثر، نیروی انتظامی و استقلال از دیگر خدمات شهرداری برای راهنمایی مسافران تابستان است.

شهردار ملایر تعمیر و تجهیز سرویس‌های بهداشتی عمومی، آسفالت‌ریزی معابر و خیابان‌ها، خرید و نصب 12 مجموعه بازی پلی اتیلن در پارک‌ها و.. را از دیگر برنامه‌های شهرداری ملایر در ایام تعطیلات تابستان برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار