آغاز اردوی ملی آموزشی، تشکیلاتی شیفتگان خدمت در استان یزد

رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد از آغاز اردوی ملی آموزشی تشکیلاتی شیفتگان خدمت این استان در شهرستان مهریز خبر داد.
کد خبر: ۲۵۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 13 July 2016
 به گزارش تابناک یزد،علی اکبر فرهید افزود: این اردو ویژه مسئولان انجمن های اسلامی مدارس استان یزد با حضور200 نفر از اعضا به مدت 4 روز در اردوگاه شهید فهمیده روستای بنادک سادات مهریز پیگیری می شود .
وی ادامه داد: اردوی دانش آموزان پسر عضو انجمن های اسلامی مدارس یزد و مناطق و شهرستان های تابعه استان از 22 تا 24 تیرماه و همچنین اردوی خواهران نیز از 24 تا 27 تیرماه برگزار می شود .
این مسئول اظهار داشت: در این دوره که با هدف تربیت مدیران فردا و تقویت بنیه ی اعتقادی و مدیریتی دانش آموزان برگزار شد برنامه های مختلفی شامل برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه، برگزاری جلسات سخنرانی با موضوع تشکیلات، هسته ای، توحید و نبوت، جذب و ارتباط، امامت و ولایت فقیه، مدیریت و خودشناسی دخترانه ، برپایی هیئت انصارالمهدی(عج) با قرائت زیارت آل یس همراه با توسل و سخنرانی با موضوع شکر نعمات و برگزاری مسابقات محتوایی و ورزشی و سرگرمی متنوع پیش بینی شده است .
فرهید گفت: برنامه کوه پیمایی و برپایی حلقه های معرفتی در بالای کوه ، تهیه نشریه تک برگی در پایان دوره توسط هر قرارگاه ، کارگروه نمایش با محوریت مباحث تشکیلاتی و اخلاقی ، رصد ستارگان با حضور یک گروه رصد و ایراد توضیحاتی پیرامون صور فلکی، تشکیل جلسه قرارگاه استانی و برگزاری انتخابات قرارگاه ملی ، اهداء جوایز به نفرات برتر مسابقات در پایان دوره ، برپایی نمایشگاه با موضوع زن و بازیابی هویت حقیقی و سبک زندگی و غیره نیز انجام می گیرد .
رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان یزد گفت: برپایی نماز جماعت ، فضاسازی اردوگاه و سنگرها توسط قرارگاه ها ، ورزش صبحگاهی و سایر فعالیت های ابتکاری توسط اعضا در طول برگزاری اردوی آموزشی ، تشکیلاتی پیش بینی شده است .
فرهید گفت: هم اکنون حدود 10 هزار دانش آموزان دختر و پسر در سطح استان یزد در 500 واحد آموزشی زیر پوشش انجن های اسلامی مدارس هستند .
استان یزد دارای 180 هزار دانش آموز است که در یک هزار و 500 مدرسه تحصیل می کنند .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار