همگرایی نمایندگان برای دفاع از منافع هرمزگان در برنامه ششم توسعه ضروری است

رئیس شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه هرمزگان گفت: همگرایی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای دفاع از منافع استان در برنامه ششم توسعه ضروری است.
کد خبر: ۲۶۷۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵ 27 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد حسین مظفری اظهار کرد: همگرایی میان نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برای دفاع از منافع استان در برنامه ششم توسعه کشور ضروری است تا برخی کمبودهای استان به خصوص در زمینه توسعه همه‌جانبه جبران شود.
 
وی با بیان اینکه جهت‌گیری مناسبی از سوی دولت به منظور توسعه سواحل جنوبی کشور وجود دارد، افزود: باید از این ظرفیت به منظور جذب منابع ملی برای توسعه سواحل استان هرمزگان و جزایر آن استفاده کرد.
 
رئیس شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه هرمزگان ادامه داد: استان هرمزگان به عنوان دروازه تجارت کشور و نقش ویژه آن در تأمین درآمدهای ملی به توجه هر چه بیشتری برای جبران برخی عقب‌ماندگی‌ها به خصوص در زمینه زیرساخت‌های مختلف نیاز دارد و نمایندگان استان می‌توانند با یک همگرایی ویژه در دفاع از حقوق استان در قالب برنامه ششم توسعه کشور اقدام کنند.
 
مظفری در ادامه بر اهمیت تدوین مجموعه راهکارهای مناسب و ویژه‌ای برای کمک به توسعه استان از سوی احزاب و گروه‌های سیاسی به منظور همفکری با مسؤولان استانی تاکید کرد و گفت: باید بیان مشکلات و مسائل استان با ارائه راهکار همراه باشد تا گامی مؤثر در زمینه رشد و پیشرفت استان برداشته شود.
 
وی یکی از راه‌های تقویت نقش احزاب در امور اجتماعی و سیاسی را تقویت روحیه مشورت‌پذیری در میان نخبگان استان برشمرد و تصریح کرد: یکی از راه‌های تقویت فرآیند قانون‌گذاری ایجاد ارتباط مستمر میان نمایندگان با نیروهای مختلف اجتماعی جامعه است تا تصمیم‌گیری‌ها در این بخش کارشناسی‌تر باشد.
 
رئیس شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه هرمزگان خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات جدی مردم استان هرمزگان و به خصوص نخبگان استان، استفاده از توان نیروهای توانمند هرمزگانی در مناصب ملی است و لذا احزاب می‌توانند از طرق مختلف نسبت به معرفی نیروهای توانمند استان به مدیران عالی کشور اقدام کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار