معاون سپاه استان قم:

بازدید 8 هزار قمی از مناطق عملیاتی غرب

معاون سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم با اشاره به اینکه ۸ هزار قمی از مناطق عملیات غرب کشور بازدید می‌کنند، گفت: اردوی راهیان نور از روز دوشنبه ۱۱ مرداد آغاز و تا ۳۰ شهریور بازدید از این مناطق ادامه دارد.
کد خبر: ۲۶۹۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶ 31 July 2016
به گزارش تابناک قم، رضا فقیهی در نشست خبری که در آستانه اعزام کاروان‌های راهیان نور به جبهه غرب کشور در ساختمان شهید آیت‌الله سعیدی برگزار شد، اظهار داشت: در مجموعه سپاه و بسیج اردوی راهیان نور به‌عنوان یک عملیات فرهنگی کامل تلقی شده و جزو اثرگذارترین عملیات فرهنگی در نسل امروز و نسل‌های گذشته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) قم بابیان اینکه اردوی راهیان نور یادآور ایثارگری‌ها برای تداوم انقلاب اسلامی است، افزود: شعار محوری اردوی راهیان‌نور غرب و شمال غرب "زیارت با توجه و افزایش معرفت به شهدا" است که ستاد راهیان نور با توجه به این شعار محوری کار خود را شروع کرده و گروه‌های مردمی نیز از آن حمایت می‌کنند.

فقیهی با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور به شمال غرب کشور گفت: در مسیر بانه سردشت از نقطه‌ای که محل معراج سردار سرلشکر مهدی زین‌الدین و مجید زین‌الدین است، به‌صورت موقت یادمانی را ایجاد کرده‌ایم و احداث یادمان دائم این شهیدان در برنامه‌ریزی‌های بعدی ستاد راهیان نور قرار دارد.

وی بابیان اینکه بعد از زیارت شهیدان زین‌الدین یادمان شهید احمد وکیلی و شهیدان قاسمی در شهر میرآباد برگزار می‌شود، افزود: سردشت شهری است که در این شهر از حقوق بشری آمریکایی می‌توان تصویربرداری کرد همچنین در روز سوم در مسیر ارومیه از یادمان شهید کاظمی، شهید بروجردی و منطقه والفجر 2 و منطقه حاج عمران بازدید خواهیم داشت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) قم با بیان اینکه در اردوی راهیان نور که به مناطق غرب و شمال غرب اعزام می‌شوند روایتگری مظلومیت شهدای شمال غرب را داریم، خاطرنشان کرد: اردوی راهیان‌نور از روز دوشنبه 11 مرداد آغاز و تا 30 شهریور بازدید از این مناطق ادامه دارد.

وی بیان کرد: این اردو برای حدود 8 هزار نفر از زائران در منطقه پیش‌بینی‌شده که افراد شرکت‌کننده می‌توانند با مراجعه به پایگاه مقاومت بسیج ثبت‌نام کنند همچنین با توجه به گرمای هوا تا آخر شهریورماه اعزام به مناطق جنوب را نداریم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) قم بابیان اینکه افتتاحیه راهیان نور کشوری از دهم مهر آغاز می‌شود، گفت: از دهم مهر اردوی راهیان نور دانش‌آموزی راداریم که به میزبانی قم انجام می‌شود و برنامه از حرم مطهر حضرت معصومه (س) انجام می‌گیرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار