حیات وحش ایران در «قاب حیات» همدان

حیات‌وحش ایران در قالب برگزاری نمایشگاه «قاب حیات» عصر امروز طی مراسمی در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری عین‌القضات همدان به تصویر کشیده می‌شود.
کد خبر: ۲۷۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ 02 August 2016
مدیر اجرایی نمایشگاه «قاب حیات» در همدان گفت: حیات‌وحش ایران در قالب برگزاری نمایشگاه «قاب حیات» عصر امروز طی مراسمی در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری عین‌القضات همدان به تصویر کشیده می‌شود.

به گزارش ایسنا، علی ثقفی، افزود: در این نمایشگاه که از امروز دایر می‌شود، 130 عکس از حیات‌وحش سراسر ایران به مدت دو هفته برای بازدید عموم به نمایش گذاشته خواهد شد.

این عکاس هنری همدان اضافه کرد: سال گذشته برای نخستین‌بار در استان همدان این نمایشگاه تخصصی پیرامون حیات وحش ایران به تصویر کشیده شد و امسال دومین دوره برپایی این نمایشگاه است.

وی افزود: عکس‌های به نمایش گذاشته شده پیرامون حیات‌وحش جاندارانی شامل حشرات، خزندگان، پرندگان و پستانداران و همچنین مناظر طبیعی، آبشارها و زیبایی‌های فصول مختلف سال از کویر تا دریا است.

ثقفی با بیان اینکه نمایشگاه «قاب حیات» به صورت مشارکتی و با همکاری اداره‌کل محیط زیست و معاونت فرهنگی شهرداری دایر شده است، خاطرنشان کرد: آئین افتتاح رسمی این نمایشگاه ساعت 16 امروز با حضور تنی چند از مسئولان استان برگزار می‌شود ضمن اینکه علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه بعدازظهرها از ساعت 16 تا 21 برای بازدید از نمایشگاه مراجعه کنند.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان در صورت تمایل می‌توانند تصاویر به نمایش گذاشته شده که در ابعاد 50 در 70 ، 70 در 100 و پاناروما با عرض 50 سانتیمتر و به طول‌های متفاوت از 150 تا 380 سانتیمتر تهیه شده را خریداری کنند.

این عکاس هنرمند دو سال قبل نیز نمایشگاهی تحت عنوان «خزان هزار رنگ الوند» در خصوص 12 نقطه از جاذبه‌های گردشگری فصل پاییز همدان را به تصویر کشید.

علی ثقفی هشت سال سابقه فعالیت رسمی در امور عکاسی و بیش از 15 سال سابقه فعالیت در عرصه رسانه را در کارنامه خود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار