از نرخ آزاد بنزین در فرودگاه پیام تا مشکلات صادرکنندگان البرزی

کد خبر: ۲۷۱۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 04 August 2016
در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید البرز برخی گلایه مندی ها مبنی بر اینکه سوخت بنزین در فرودگاه پیام به سبب آزاد بودن، صادرات را با مشکل مواجه کرده است، مطرح شد.

سید حمیدطهائی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز که با حضور اعضای این کارگروه صبح پنجشنبه به صورت میدانی در واحدهای تولیدی مستقر در منطقه ماهدشت برگزار شد، اظهار کرد: یکی از بهترین روزهای کاری بنده بازدید از واحدهای تولیدی استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت واحدهای تولیدی نمود واقعی اقتصاد مقاومتی محسوب می شود، افزود: بدون شک درصدد تحقق سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی در استان البرز هستیم.

استاندار البرز با اشاره به برخی گلایه مندی ها مبنی بر اینکه سوخت بنزین در فرودگاه پیام به سبب آزاد بودن صادرات را با مشکل مواجه کرده است، خاطر نشان کرد: همه مشکلات باید توسط افراد مسئول به وزارتخانه های مدنظر انعکاس داده شود.

افتتاح کارخانه کاغذ استان البرز در سفر هیئت دولت

وی تصریح کرد: به طور قطع هر فردی در زمینه کاری خود به نوعی نمایندگان وزیران در بخش های مربوطه محسوب می شوند از این رو باید پاسخگوی مسائل مرتبط با وزارت خانه های خود باشند.

طهائی با تاکید بر اینکه بیش از ۷۵ درصد مصوبات این ستاد عملیاتی شده است، گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی از سوی اعضا به منظور رفع موانع تولید صورت گرفته است.

همچنین در پایان این جلسه ایرج موفق رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به اینکه کارخانه تولید کاغذ استان البرز با سرمایه اولیه ۵۱ میلیارد تومان آماده بهره برداری است، گفت: این واحد با تولید ورق کارتن و جعبه کارتن با کیفیت بالا و صادراتی و ظرفیت سالیانه ۲۰ تن کاغذ زمینه اشتغال بیش از ۴۰ نفر را فراهم می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار