رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در گفتگوی اختصاصی با تابناک مطرح کرد:

ضمن مهمان نوازی، مطالبه گری از آقای روحانی داریم/استقبالی با شکوه از روحانی می کنیم

مهرداد باقری:علاوه بر اینکه رسم مهمان‌نوازی را به جا خواهیم آورد، حقوق مردم را نیز از دولت مطالبه‌گری می‌کنیم و در این زمینه لازم است همه ی گروهها و نخبگان همکاری و همفکری کنند تا بهترین استفاده را از این سفر ببریم.
کد خبر: ۲۷۳۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۸ 07 August 2016
زمزمه ی قریب الوقوع بودن سفر هیئت دولت به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی به استان کهگیلویه و بویراحمد ، ما را بر آن داشت تا به سراغ رئیس ستاد انتخاباتی وی در استان کهگیلویه و بویراحمد برویم و جزئیات بیشتری از این سفر را جویا شویم.
مهرداد باقری ابتدای صحبت هایش با خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد،گریزی به چگونگی تشکیل این ستاد و دلایل حمایت خود و همفکرانش از آقای روحانی زد و گفت:مهمترین موضوعی که ما را ترغیب به حمایت از آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری کرد،شعار اعتدال و گرایش به تدبیر ایشان بود که از نظر ما بهترین راه برای مبارزه با افراطی گری های همه جانبه خصوصا در استان بود و لذا با یفین کامل به حمایت از وی پرداختیم.
ضمن مهمان نوازی مطالبه گری از آقای روحانی داریم/استقبالی با شکوه از روحانی می کنیم
باقری افزود : یکی از دغدغه های ما موضوع نخبگان بود که پس از انتخابات پیگیر امور توسعه ای استان بودیم و سعی در وارد کردن نخبگان هم استانی به مدیریت کلان کشوری نمودیم که هرچند در این زمینه توفیقاتی داشتیم اما باز هم احساس می کنیم نخبگان ما تواناییشان بیشتر است و باید از آن ها در مدیریت کلان بیشتر استفاده شود.
دکتر مهرداد باقری افزود: پیاده‌سازی شعار تدبیر و امید و شعار اعتدال در کهگیلویه و بویراحمد بسیار سازنده و مفید بود، زیرا این استان سال‌ها از افراطی‌گری‌های بی مورد رنج می‌برد.
وی با اشاره به اینکه بعد از انتخابات ۹۲، در استان به دنبال تحقق شعار انتخاباتی حسن روحانی بودیم، بیان کرد: در طی این ۳ سال، گام‎های خوبی برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد و شناسایی ظرفیت‌های این استان برداشتیم.
رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد به سفر هیئت دولت به این استان در آینده‌ای نزدیک اشاره داشت و اظهار کرد: سفر دولت به استان یک فرصت است که باید قدر این فرصت را به خوبی بدانیم.
باقری بیان کرد: در ستاد انتخاباتی روحانی برنامه‌ریزی‌های خوبی برای استقبال از هیئت دولت صورت گرفته است.
وی گفت: در این راستا برای استقبال مطلوب از هیئت دولت شورای سیاست‌گذاری تشکیل داده‌ایم تا استقبالی در شأن دولت و مردم کهگیلویه و بویراحمد داشته باشیم.
ضمن مهمان نوازی مطالبه گری از آقای روحانی داریم/استقبالی با شکوه از روحانی می کنیم
رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به عنوان رئیس ستاد روحانی در این استان همواره به دنبال رشد پتانسیل فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در مرکز کشور بوده‌ام، افزود: بدون نگاه سیاسی مشکلات مردم را در تهران پیگیری می‌کردم.
باقری تأکید کرد: همواره برای رشد بسیاری از جوانان این استان در سطح ملی تلاش کردم.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا دولت دیر به استان ما سفر نکرده است، گفت: دولت هر زمانی که به استان‌ها سفر کند غینمت است و باید از تمام ظرفیت‌های این سفر استفاده کنیم ضمن اینکه می توان گفت دولت در سفرهای قبلی تجربه ی بیشتری کسب کرده و حتما این سفر خیر و برکت بیشتری برای استان ما به همراه خواهد داشت.
رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد از استقبال از هیئت دولت در مرکز استان خبر داد و عنوان کرد: علاوه بر اینکه رسم مهمان‌نوازی را به جا خواهیم آورد، حقوق مردم را نیز از دولت مطالبه‌گری می‌کنیم و در این زمینه لازم است همه ی گروهها و نخبگان همکاری و همفکری کنند تا بهترین استفاده را از این سفر ببریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار