گیلان تبدیل به کارگاه سازندگی شده است

استاندار گیلان از اجرای پروژه های متعدد توسط بخش خصوصی در استان در دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: باتوجه به فضای مثبتی که در بخش کسب و کار در گیلان ایجاد شده، شاهد حضور سرمایه گذاران در استان هستیم.
کد خبر: ۲۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵ 04 February 2015
محمدعلی نجفیˈ عصر سه شنبه و در سومین روز از دهه مبارک فجر، در مراسم بهره برداری از طرح های عمرانی شهرستان املش اظهار کرد: وظیفه خود می دانیم که با تمام توان در جهت رفاه مردم تلاش کنیم و از هیچ کوششی برای شکوفایی تولید و ایجاد اشتغال و حل مشکلات مردم فروگذار نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اجرای پروژه های مختلف در استان بیان داشت: امروز گیلان تبدیل به کارگاه سازندگی شده و اجرای پروژه های مختلف در نقاط مختلف استان گواه این مدعاست.

استاندار گیلان از اجرای پروژه های متعدد توسط بخش خصوصی در استان در دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: باتوجه به فضای مثبتی که در بخش کسب و کار در گیلان ایجاد شده، شاهد حضور سرمایه گذاران در استان هستیم.

وی بر ضرورت بهره گیری شهرداران از ظرفیت های بخش خصوصی تأکید و اضافه کرد: شهرداران باید با هدایت و بهره گیری از توانمندی های بخش خصوصی در جهت توسعه و شکوفایی شهرهایشان تلاش کنند.

نجفی خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم و رفع تنگناهای اقتصادی و اجتماعی آنان را از جمله اولویت های دولت دانست.

وی در بخش دیگری از سخنانش؛ به اقدامات ارزشمند دولت در سیاست خارجی اشاره و اظهار کرد: امروز فرزندان شما به برکت انقلاب و با اقتدار از حق مسلم هسته ای ایران دفاع می کنند و مذاکرات را به خوبی به پیش می برند اما متأسفانه عده ای نمی توانند موفقیت های دولت و نظام را مشاهده کنند و با بیان برخی مطالب، با دشمنان کشورمان هم ندا می شوند.

استاندار گیلان گفت: ایران اسلامی با رهبری و هدایت مدبرانه مقام معظم رهبری و تلاش های دولت تدبیر و امید، مسیر پیشرفت و ترقی را طی می کند و حضوری مقتدر و توانمند در عرصه های مختلف بین المللی دارد.

در سومین روز از دهه مبارک فجر، گازرسانی به چهار روستای هلوسرای پایین، هلوسرای بالا، للیج گوابر و سرکله با اعتبار 11میلیارد و 165میلیون ریال به بهره برداری رسید و 319 خانوار این روستاها از نعمت گاز برخوردار شدند. 

همچنین هفت پروژه شهرداری رانکوه املش در مجموع با شش میلیارد ریال و به صورت نمادین، آتش نشانی رانکوه املش با 120متر زیربنا و با صرف اعتبار یک میلیارد ریال با حضور استاندار گیلان و دیگر مسوولان محلی به بهره برداری رسید.

طبق اعلام مهدی جعفری فرماندار املش؛ در دهه فجر امسال 68 پروژه با اعتباری بالغ بر 204 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح می شود.

شهرستان املش در 60 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار