100میلیارد ریال برای راه اندازی17فضای آموزشی هزینه شد

مسئول اداره آموزش و پرورش آبدانان ازهزینه 100میلیاردریالی برای راه اندازی 17فضای آموزشی درآبدانان خبرداد.
کد خبر: ۲۸۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲ 22 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛صفر رحمانی پور اظهار کرد: 100 میلیارد ریال از محل اعتبارات مدیریت بحران استان و تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان برای راه اندازی17فضای آموزشی که شش مورد آن مقاوم سازی و مابقی احداثی است، هزینه شده است.

وی خدمات دولت تدبیر و امید به حوزه تعلیم و تربیت شهرستان را در طول 20 سال گذشته بی نظیر اعلام کرد و افزود: با بهره برداری از این تعداد مدرسه، مشکل فضای آموزشی یک هزار و 400 نفر از دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی آبدانان در سطح شهر و روستاهای تابعه مرتفع می شود.

مسئول اداره آموزش و پرورش آبدانان ادامه داد: هفت فضای آموزشی نیمه کاره با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در این شهرستان در دست احداث است که با تکمیل این واحدها، مشکل فضای آموزشی در این شهرستان برای درازمدت حل می شود.

رحمانی پور تاکید کرد: با در مدار قرار گرفتن این تعداد مدارس نوساز، تمامی مدارس کانکسی آبدانان جمع آوری و هیچگونه کلاس غیر استاندارد در این شهرستان وجود نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: 9 هزار و 700 دانش اموز زیر نظر یک هزار و 200 معلم و مربی در 600 کلاس درس و در قالب 110 فضای آموزشی سال تحصیلی 95 - 96 را آغاز خواهند کرد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار