دلتنگی بعیدی نژاد برای المپیک

حمید بعیدی نژاد، مدیر کل امور سیاسی و امنیت بین المللي وزارت امور خارجه و از اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای تنها چند روز پس از پایان مسابقات المپیک 2016 ریو برای این مسابقات ابراز دلتنگی کرد و نوشت: چقدر زود دلمان براي المپيك و مسابقات آن تنگ شد.
کد خبر: ۲۸۳۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 24 August 2016
بعیدی نژاد با انتشار متنی در کانال تلگرامی خود درباره بازی های المپیک نوشت: چقدرزود دلمان براي المپيك و مسابقات آن تنگ شد. روزها و شبهاي زيبايي كه دراوج هيجان و همراه قهرمانان ملي در عرصه مبارزات بي امان آنها براي رسيدن به قله هاي افتخار در كنار آنها بوديم.

انگار كه پيروزي آنها پيروزي ما و شكست آنها شكست ما بود. با تمام وجود، احساسات ما و آنها به هم گره خورده بود. اشكها و لبخندهايي كه تمامي نداشت و براي حس و درك اين هيجان چه شبهاي طولاني را دل نيمه هاي شب به انتظار مي نشستيم. 

حال چند روزي بيش نيست كه بازيهاي المپيك به پايان رسيده است و قهرمانان بزرگي سكوهاي افتخار را تصاحب كردند و با دلاوريهاي خود ملتها را به تحسين واداشتند. قهرمانان ملي سمبل كساني هستند كه براي كسب افتخار به نام ملت، از خود گذشته اند و رفاه و راحتي خود را قرباني اين افتخار آفريني كرده اند.

قهرمانان جسارت، شجاعت و قدرت عبور از محدوديتهاي دوران براي رسيدن به بالاترين قله هاي افتخار را در خود پرورش داده اند و  براي رسيدن به اين قله چه سختي ها را كه نبايد تحمل كنند، تا جايي جسم آنها نيز توانايي و كشش تحمل اراده ي آنها را ندارد و لذا به انواع دردها مبتلا مي شود.

روح بزرگ قهرمانان به مراتب در جسم كوچك آنها در فشار و سختي است. قهرمانان را مي ديديم كه در اوج فشار و تلاش اين مبارزات گاه از كناره گيري از مبارزات صحبت مي كردند ولي شيريني اين افتخار آفريني آنقدر زياد است كه بلافاصله بعد از پايان مسابقات چه وقتي پيروز مي شدند و چه حتي وقتي شكست مي خوردند بار ديگر عزم خود را جزم ميكردند كه بي درنگ خود را براي كارزاري ديگر آماده سازند.

ما قهرمانان ملي خود را دوست داريم چون به ما قدرت مبارزه و شكوه افتخار آفريني براي ملت را فرا مي دهند و به ما اين فرصت را ميدهند كه حس زيباي پيروزي و افتخار را درك كنيم.

هر جامعه اي به قهرمانان ملي خود مي بالد. ملتها با قهرمانان خود زندگي مي كنند و آنها را نماينده و الگوهايي ابدي براي تلاش، سختكوشي براي رسيدن به هدف، اميد و موفقيت ميدانند. بله درست است ما به اين قهرمانان نياز داريم. 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار