برگزاری مراسم تکریم از علم و عالم در نمین

امام جمعه نمین از برگزاری مراسم تکریم علم و تجلیل از مقام عالم همزمان با شب مبعث پیامبر بزرگوار اسلام (ص) در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳ 27 April 2015

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی رحیمی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین گفت: به زودی از مقام شامخ عالم برجسته و روحانی فاضل منطقه حجت الاسلام حاج حمید عدلی ، با حضور مسوولان استانی و مسوولان شهرستان نمین تجلیل می شود.

او افزود: حجت الاسلام حمید عدلی روحانی 90 ساله ساکن شهر نمین از روحانیان برجسته منطقه است که علاوه بر جایگاه علمی به خاطر خدمات شایسته و تلاش ها و زحمات بی منت در دوره عمر پربرکت خود همواره مورد توجه و استقبال اهالی شهر و روستاهای تابعه شهرستان نمین بوده است.

او اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان را به همکاری در برگزاری هر چه بهتر این مراسم فراخواند.

امام جمعه نمین در ادامه اعتکاف را بستر سازی برای عبادت بندگان خدا دانست و خواستار زمینه سازی اداره تبلیغات اسلامی نمین در این زمینه شد.

او از روحانیان منطقه خواست عظمت و معنویت موجود در اعتکاف را برای مردم بیان کنند تا مردم علاقمندانه در این سنت حسنه شرکت کنند.

حجت الاسلام رحیمی به جایگاه عظیم شغل معلمی در دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی ایران هم اشاره کرد و با گرامیداشت فرارسیدن ایام بزرگداشت مقام معلم ، از مدیر آموزش و پرورش نمین خواست در تعیین و معرفی معلمان نمونه ، شاخص هایی از جمله دلسوزی ، خدمات خیر خواهانه ، وجدان کاری و اخلاق حسنه را مد نظر قرار داده و تجلیل از مقام معلمان بازنشسته منطقه را نیز فراموش نکند.

به گزارش ایرنا ، مدیر آموزش و پرورش نمین هم در این جلسه از برگزاری مراسم تجلیل از 13 معلم نمونه منتخب منطقه در همایشی با حضور 910 معلم و 257 بازنشسته فرهنگی همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم در شهر نمین خبر داد.

محرم یوسفی گفت: کمیته ستاد بزرگداشت مقام معلم در این زمینه در شهرستان تشکیل شده و در حال فعالیت است.

حجت الاسلام لطیف صالحی ، رییس اداره تبلیغات اسلامی نمین هم از آغاز ثبت نام از علاقمندان به شرکت در سنت حسنه اعتکاف در این اداره خبر داد و گفت: مراسم اعتکاف از 13 تا 15 رجب در مساجد جامع و میربابای شهر نمین برگزار خواهد شد.

شهرستان نمین در 30 کیلومتری شرق اردبیل قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار