جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه علی‌‌بن‌ابیطالب(ع):

هدف آمریکا از کشاندن ایران به دام FATF غلبه بر منطقه است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه علی‌‌ابن‌ابیطالب(ع) گفت: هدف آمریکا از کشاندن ایران به دام FATF، مبارزه با پولشویی نیست، آمریکا می‌خواهد با بایکوت کردن نیروها‌ی مقاومت و حزب‌الله، کل منطقه از جمله ایران را به تصرف خود در‌آورد.
کد خبر: ۲۹۱۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۱ 06 September 2016
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی با اشاره به توافق دولت ایران با FATF اظهار کرد: توافق با FATF بر خلاف صلاح و امنیت ملی بوده و راهی برای نفوذ گسترده آمریکا در مسائل داخلی کشور را فراهم می‌کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه علی‌‌بن‌ابیطالب، با اشاره به اقدامات سپاه در راستای تأثیر بر روند توافق با FATF، ‌عنوان کرد: سپاه پاسداران از طریق نماینده خود در مجلس، در راستای منحل کردن این توافق در تلاش است.

وی افزود: دودستگی ایجاد کردن بین بانک‌های داخلی به نفع جامعه نیست؛ به یقین نهادهای نظارتی مانع اجرایی شدن این توافق پرضرر می‌شوند.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف حکومتی از پذیرش چنین توافق ذلت‌باری توسط دولت متحیر شده‌اند، اضافه کرد: همانگونه‌ که مجلس شورای اسلامی به موقع به بحث پرونده‌های نفتی ورود پیدا کرد،‌ اکنون زمان آن رسیده است که به بحث توافق با FATF نیز ورود پیدا کند و در راستای حفظ منافع و امنیت ملی، روند توافق با FATF را متوقف کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه علی‌‌بن‌ابیطالب، با اشاره به اصل 170 قانون اساسی گفت: بر اساس این اصل، قوه قضائیه می‌تواند بر روند توافق با FATF أثر بگذارد، قوه قضائیه پیش از انجام شکایت نهاد‌‌ها علیه توافق با FATF، جلوی این توافق را می‌گیرد.

وی افزود: هدف آمریکا و صهیونیست از کشاندن ایران به دام FATF، مبارزه با پولشویی نیست بلکه می‌خواهند نیروها‌ی مقاومت و حزب‌الله را بایکوت کنند تا راه غلبه بر کل منطقه از جمله ایران برایشان هموار شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار