30 درصد محصولات ایران خودرو و پژو صادر می شود

مدیرعامل شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو (ساپکو) گفت: طبق قرارداد با پژو، ٣٠ درصد محصولات مشترک ایران خودرو و پژو ایکاپ صادر خواهد شد و با این اقدام، صادرات قطعات نیز به انجام می رسد.
کد خبر: ۲۹۴۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 12 September 2016
حسین نجاری گفت: کیفیت، بهینه سازی تولید، بهره وری بالا و ارایه خدمات مناسب، شاخص های اصلی برای همکاری ساپکو با تامین کنندگان قطعه است.
مدیرعامل ساپکو ادامه داد: تامین کنندگان قطعه باید بتوانند برای افزایش ظرفیت و سرمایه گذاری و بهره برداری از فناوری های نوین، تامین مالی کنند.
وی با تاکید بر رعایت برنامه زمان بندی عرضه محصول افزود: اگر تامین با تاخیر مواجه شود، هزینه گزافی بر زنجیره تولید وارد خواهد شد و این موضوع قابل قبول نخواهد بود. 
این مقام مسئول بهبود دایمی فرایندهای لجستیک تامین کنندگان را خواستار شد و با تاکید بر شفافیت مالی فعالیت ها اظهار کرد: تامین کنندگان باید برای سرشکن کردن استاندارد هزینه ها از روش های نواورانه استفاده کنند .
نجاری اضافه کرد: همه سازندگان باید در مسیر اهداف ساپکو و ایکاپ حرکت کنند و با ارایه محصول با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی در مسیر خودروساز شدن ایران خودرو گام بردارند.
وی از تغییر ساختار ساپکو برای بومی سازی فعالیت ها خبرداد و گفت: هم اینک فرایندهای داخلی ساپکو بازنگری و کمیته مشترکی با ایکاپ ایجاد شده که مامور ارزیابی و انتخاب شرکت های قطعه ساز برای تولید محصولات مشترک است.
مدیرعامل ساپکو از صادرات قطعات محصولات ایکاپ خبر داد و خاطرنشان کرد: طبق قرارداد با پژو ٣٠ درصد محصولات صادر خواهد شد و با این اقدام، صادرات قطعات نیز انجام خواهد شد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار