در مصاحبه اختصاصی با تابناک آذربایجان غربی:

دعوت دکتر خزائی از عموم مردم به پیوستن به کمپین «من دریاچه ارومیه هستم»

رئیس فرهنگسرای جوان ارومیه عموم مردم را به پیوستن به کمپین «من دریاچه ارومیه هستم» دعوت کرد.
کد خبر: ۲۹۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 14 September 2016
تابناک آذربایجان غربی: کمپین من دریاچه ارومیه هستم ، کمپینی است که اخیرا راه افتاده و سر و صدای زیادی در سایتهای خبری، فضای مجازی و گروهها و کانالهای تلگرامی راه انداخته است.
در همین رابطه خزائی رئیس فرهنگسرای جوان ارومیه طی مصاحبه ی که با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی داشت گفت: به دعوت فرهنگسرای جوان ارومیه در اواخر مرداد ,آقای رضاکیانیان هنرمند و بازیگر سرشناس کشور جهت سفری سه روزه  وارد ارومیه شد که پس از دیدار با سینماگران و عکاسان و تئاتری های ارومیه و با تکیه و تاکید بر مسائل زیست محیطی منطقه، روز دوم و پس از بازدید از آبشار سوله دوکل در منطقه سیلوانا ارومیه، همراه با هیئتی از کارشناسان محیط زیست و عکاسان و خبرنگاران راهی دریاچه ارومیه شدند و پس از بازدید و عکاسی از دریاچه وضع بحرانی آن را از نزدیک مشاهده نمودند. 
وی در ادامه افزود: در روز سوم از سفر رضا کیانیان به ارومیه، در طی مراسمی از سوی ستاد احیا دریاچه ارومیه و فرهنگسرای جوان ارومیه آقای کیانیان به عنوان حامی احیای دریاچه ارومیه معرفی گردید.
رئیس فرهنگسرای جوان ارومیه ادامه داد:‌ پس از آن بود که با پیشنهاد و پیگیری های آقای کیانیان و به همت فرهنگسرای جوان ارومیه کمپینی با عنوان #من_دریاچه_ارومیه_هستم با هدف جمع آوری یک میلیون امضا برای ارائه به سازمان ملل جهت پیگیری معضل زیست محیطی خشک شدن دریاچه ارومیه و اثرات زیان بار آن بر زندگی میلیونها نفر، به راه افتاد و با تلاش های مجدانه اعضای کمپین مردمی، جمع آوری امضاها از طریق آدرس http://yon.ir/t5E2 آغاز شد. که این امر تا به امروز نیز ادامه دارد. 
خزائی در ادامه در ارتباط با مشکلات بوجود آمده در خصوص امضای اینترنتی و تدبیر در این خصوص گفت:  بدلیل مشکل بودن پیوستن اینترنتی به کمپین و یا نداشتن ایمیل از سوی اکثر مردم و همراهان کمپین، لذا بنا به پیشنهاد آقای کیانیان و پیگیری های شبانه روزی فرهنگسرای جوان ، سامانه پیامکی بشماره 30007040 براه افتاد که از پیش از ظهر امروز قابل استفاده بوده و عموم مردم می توانند با ارسال عدد 1 به شماره مذکور دغدغه خود را برای احیا دریاچه ارومیه اعلام نمایند. این مهم با هماهنگی و تعامل با دفتر نمایندگی سازمان ملل در تهران و حمایت سازمان محیط زیست کشور و ستاد احیا دریاچه ارومیه و پیشنهاد و حمایت آقای کیانیان و به دعوت  فرهنگسرای جوان ارومیه آغاز گشته و تا رسیدن به حداقل یک میلیون امضا ادامه خواهد داشت.
رئیس فرهنگسرای جوان ارومیه افزود :‌ در این راه از تمامی علاقمندان و فعالان محیط زیست دعوت نموده ایم تا به کمپین پیوسته و دیگران را نیز دعوت نمایند. 

وی در خاتمه و با دعوت از همه مردم به پیوستن به این کمپین گفت:  این حرکت نیازمند عزم و اراده مردمی و ملی بوده و هرکسی که بتواند هر نوع کمکی به این تلاش ارزشمند بنماید جزئی از کمپین #من_دریاچه_ارومیه_هستم خواهد بود.  #هیچ_تلاشی_بی_ثمر_نیست. از آدرس http://yon.ir/t5E2  یا با ارسال عدد 1 به شماره پیامک 30007040 به کمپین بپیوندید.

دعوت دکتر خزائی از عموم مردم به پیوستن به کمپین «من دریاچه ارومیه هستم»
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار