اربعين بازتابي جهاني و بين المللي دارد

کد خبر: ۲۹۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸ 14 September 2016

فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينکه سهم عمده اي از برنامه ريزي هاي پليس در اين استان مرزدار به برگزاري کنگره عظيم اربعين اختصاص يافته است،گفت:اربعين بازتابي جهاني و بين المللي دارد.

به گزارش تابناک ایلام،سردار"نورعلي ياري" در برنامه تلويزيوني "مانگه شو" که با حضور کارکنان انتظامي استان و خانواده هاي آن ها از سيماي مرکز ايلام پخش شد اظهار داشت: تمام برنامه ها براي تامين امنيت و آرامش زائران حسيني در اربعين و ارائه خدمات مناسب به آن ها انجام شده و جلسه هماهنگي به صورت مستمر بين رده هاي پليس و ادارات دولتي برگزار مي شود.

وي اربعين را نماد همبستگي جهان اسلام دانست و گفت:اين همايش بزرگ و ميليوني مسلمانان بازتابي جهاني و بين امللي خواهد داشت.

فرمانده انتظامي استان ايلام خاطر نشان کرد:در زمان باقي مانده تا اربعين سعي خواهيم کرد با همراهي ساير دستگاه هاي نظامي و انتظامي زمبنه هاي برگزاري اين همايش عظيم را در شهرستان مهران و مسيرهاي منتهي به آن در جاي جاي استان ايلام مهيا کنيم.

وي در ادامه گفت: فرمانده ناجا در راستاي تکريم خانواده هاي عزيزان نيروي انتظامي و به منظور ارتقاء منزلت و جايگاه شغلي کارکنان تلاش هاي گسترده اي را آغاز کرده است که نتايج آن در چند ماه گذشته کاملا نمود داشته و خبرهاي خوبي هم براي ماه هاي آتي در راه است.

سردار ياري همچنين به برنامه هاي هفته ناجا اشاره کرد و گفت:شعار امسال هفته ناجا در واقع رويکرد جامعه محوري پليس را نمايان مي سازد.

وي از اعتماد مردم به عنوان بزرگترين سرمايه اجتماعي پليس ياد کرد و گفت: همراهي و مشارکت مردم در تأمين امنيت اجتماعي پايدار در ارتقاء اين سرمايه اجتماعي تأثير گذار است .

فرمانده انتظامي استان ايلام در پايان صدا و سيما را بازوي توانمند نيروي انتظامي در اجراي مأموريت ها خواند و گفت: ارتقاء بر احساس امنيت مهمترين مولفه اي است که صدا و سيما به خوبي توانسته است آن را در استان مرزدار ايلام محقق کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار