استقلال ایران مرهون خون شهداست

در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس معاون استاندار و فرماندار ويژه ملاير با خانواده هاي شاهد و جانباز شهرستان دیدار کرد.
کد خبر: ۲۹۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ 15 September 2016
در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس معاون استاندار و فرماندار ويژه ملاير با خانواده هاي شاهد و جانباز شهرستان دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، عبدالعظیم رضایی در معیت رئیس بنیاد شهد و امور ایثارگران ملایر، با حضور در منزل جانباز سرافراز حاج ذبيح الله کاييد و منزل خانواده شهيد علي حيدر فراهاني، از شهداي سرافراز 8 سال دفاع مقدس، ضمن ديدار با اين عزيزان، به مقام شامخ شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامي اداي احترام کرد.

وی در اين ديدارها، با تأکید بر اینکه استقلال، آزادگی و امنیت امروز ایران مرهون خون شهداست، بازديد از خانواده هاي شاهد و ايثارگر را وسيله تذکار و ياد آوري اين پيام براي خود و ساير مسئولين دانست.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه براي به بارنشستن و حفظ و حراست از انقلاب و کشور چه زحماتي کشيده شده و چه خون دل ها خورده شده است، بر لزوم حفظ دستاورهای شهادا و انقلاب اسلامی، و پیروی از سیره عملی آنان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه دفاع، جزئي از هويت يك ملت است و هر ملتي كه نتواند از خود دفاع كند، زنده نيست، افزود: رزمندگان و شهدای جان برکف ایران اسلامی نام این سرزمین را تا ابد بلند آوازه کرده اند.

رضایی از مزین شدن شهر به تصاویر شهدا در هفته دفاع مقدس خبرداد و افزود:  تصریح کرد: تصاویر 1100 شهید شهرستان در سطه شهر نصب خواهد شد.

فرماندار ملایر به برگزاری یادواره 1100 شهید شهرستان همزمان با هفته دفاع مقدس اشاره و اظهار نمود: این یادواره در اول مهرماه با سخنرانی سردار یزدانی و سردار آذرنوش و مداحی حاج صادق آهنگران با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار