دبیر هیأت نجات غریق و غواصی شهرستان قزوین:

110 نونهال شناگر مدارس شنای قزوین با هم به رقابت پرداختند

دبیر هیأت نجات غریق و غواصی شهرستان قزوین گفت: در مسابقات شنای جام غدیر 110 شناگر بین سن 5 تا 14 سال از مدارس شنای قزوین با حضور پر رنگ خانواده‌ها با هم به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۲۹۷۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶ 17 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، محمد فرحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: روز چهارشنبه 24 شهریور ماه سال جاری یک دوره مسابقات شنا در استخر پیام ویژه پسران تحت عنوان جام غدیر با همکاری مدرسه شنای دلفین و نجاتیه برگزار شد.

وی ادامه داد: در مسابقات شنای جام غدیر 110 شناگر بین سن 5 تا 14 سال از مدارس شنای قزوین با حضور پر رنگ خانواده‌ها با هم به رقابت پرداختند.

دبیر هیأت نجات غریق و غواصی شهرستان قزوین با اشاره به نفرات برتر مسابقات شنای جام غدیر اضافه کرد: در رده سنی 5 و 6 سال فرهام زاهدپور و کوروش شویدی، 7 سال ایلیا طاهری و بهراد صفری، 8 سال کسری کریمی و امیرسپهر احمدی توانستند نفرات برتر این دوره از مسابقات شوند.

فرحی عنوان کرد: از دیگر نفرات برتر مسابقات شنای جام غدیر در رده سنی 9 سال پرهام غنمی و آرمین رضایی، 10 سال مهدی حاج‌محمدی، 11 سال امیرحسین کریمی، 12 سال بردیا جمالی و بردیا طاهری، 13 سال مهدی شعبانی و محمدرضا رشوند و 14 سال محسن فرجیان هستند.

این مسؤول ورزشی یادآور شد: در پایان مسابقه به تمام شرکت‌کننده‌ها گواهی شرکت و جایزه و به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی از طرف هیأت شنای استان قزوین اهداء شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار