اپل بدنبال تحولات ظاهری؛

همه تغییرات آیفون تا سال آینده!

تابناک: سال آینده دهمین سالگرد تولید گوشی‌های هوشمند آیفون توسط شرکت اپل است و تمامی شایعات از تحولی عظیم در طراحی دهمین آیفون این شرکت خبر می‌دهند.
کد خبر: ۳۱۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶ 14 October 2016

تابناک اصفهان: سال آینده دهمین سالگرد تولید گوشی‌های هوشمند آیفون توسط شرکت اپل است و تمامی شایعات از تحولی عظیم در طراحی دهمین آیفون این شرکت خبر می‌دهند. با وجود اینکه حذف جک 3.5 میلی متری هدفون و ضد آب شدن آیفون 7 این گوشی را نسبت به نمونه‌های قبلی متمایز کرده است، بسیاری از کارشناسان بر این باورند که آیفون 7 در واقع موش آزمایشگاهی اپل برای تولید آیفون سال بعد است تا این شرکت بتواند طی این یک سال تغییرات صورت گرفته در آیفون 7 را ارزیابی کرده و در صورت مثبت بودن واکنش‌ها، آنها را در آیفون سال بعد نیز تکرار کند.

به این ترتیب بسیاری از کاربران تمایلی به خرید آیفون امسال اپل ندارند و دست نگه داشته‌اند تا محصولی که اپل در دهمین سالگرد آیفون تولید خواهد کرد را ارزیابی کنند. در ادامه به 9 شایعه در مورد مشخصات آیفون سال بعد که مشتریان را به خرید این گوشی ترغیب خواهد کرد می پردازیم.

 

آیفون 2017 نسخه S آیفون 7 نخواهد بود

آیفون 2017

به احتمال خیلی زیاد آیفون سال آینده بر خلاف رسم همیشگی اپل طی سال‌های گذشته، نسخه S آیفون امسال نخواهد بود. به این ترتیب در سال 2017 میلادی شاهد رونمایی از آیفون 8 یا آیفون 10 خواهیم بود. از آنجایی که 2017 دهمین سالگرد آیفون است، قابل پیش بینی است که اپل برای جشن گرفتن این سالگرد تغییری اساسی در این آیفون ایجاد کند.

 

فضای قاب جلویی گوشی به طور کامل به نمایشگر اختصاص دارد و خبری از حاشیه نخواهد بود

آیفون 2017

اولین شایعه مربوط به بدون حاشیه بودن قاب جلویی آیفون 10 اولین بار توسط John Gruber کارشناس محصولات اپل مطرح شد. Gruber مدعی است که خبرهای معتبری درباره طراحی نمایشگر آیفون 10 دارد، اینکه این نمایشگر بسیار بزرگ بوده و فاقد هر نوع حاشیه در طرفین و بالا و پایین گوشی است.

 

جنس آیفون 2017 از شیشه همراه با یک فریم آلومینیومی خواهد بود

آیفون 2017

مینگ چی کو تحلیلگر باسابقه اپل که اغلب مشخصات محصولات جدید اپل را درست پیش بینی می‌کند خبر داده که بدنه آیفون 10 از شیشه ساخته خواهد شد. به این ترتیب این آیفون شبیه به آیفون 4 و 4 اس خواهد بود که قاب پشتی آنها از جنس شیشه است.

 

آیفون 2017 دارای یک نسخه سوم پیشرفته با نمایشگری بزرگ و فریم فولاد ضد زنگ خواهد بود

آیفون 2017

مطابق با گزارش دیگری از سوی مینگ چی کو، اپل آیفون سال آینده خود را در سه نسخه عرضه خواهد کرد، این نسخه سوم در واقع مدلی پیشرفته مجهز به نمایشگر 5.8 اینچی است که با نمایشگر 5.5 اینچی مدل پلاس آیفون قابل مقایسه است.

کو هم چنین مدعی است که این نسخه سوم دارای یک فریم از جنس فولاد ضد زنگ به جای آلومینیوم خواهد بود.

 

دکمه هوم نامرئی خواهد بود

آیفون 2017

John Gruber بر این عقیده است که دکمه هوم آیفون 2017 که سنسور اثر انگشت نیز در آن جای دارد، در پنل شیشه‌ای جلویی گوشی تعبیه شده و درنتیجه غیرقابل دیدن خواهد بود. اپل آیفون‌های امسال خود را با دکمه هوم دیجیتال و غیر فیزیکی به بازار عرضه کرده است در نتیج حذف این دکمه به صورت کامل از آیفون سال بعد چندان هم دور از ذهن نیست.

 

آیفون 2017 نمایشگر بسیار باکیفیتی خواهد داشت

آیفون 2017

مطابق با خبری که در وب سایت The Korea Herald منتشر شده است، آیفون سال آینده اپل دارای نمایشگر امولد خواهد بود، نمایشگری که کیفیت آن در مقایسه با نمایشگرهای ال سی دی آیفون‌های فعلی بسیار بهتر خواهد بود.

 

این آیفون از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی خواهد کرد

آیفون 2017

به گزارش کارشناس Barclay، آیفون سال آینده اپل دارای فناوری شارژ وایرلس خواهد بود. پتنتی که اپل در 9 سپتامبر ثبت کرد نیز نشان می‌دهد که این شرکت به دنبال بهینه‌سازی راهکارهای شارژ بی سیم است.

 

خبری از جک هدفون نخواهد بود

آیفون 2017

از آنجایی که شرکت اپل جک هدفون را از آیفون‌های امسال خود حذف کرده است، دور از انتظار نیست که این استراتژی در آیفون‌های سال آینده این شرکت نیز تکرار شود.

 

تنها نسخه بزرگتر دارای دوربین با لنز دوال خواهد بود

آیفون 2017

مینگ چی گو معتقد است که درست مانند آیفون 7، ساختار لنز دوال تنها به نسخه بزرگتر آیفون 2017 اختصاص خواهد داشت. به این ترتیب آن دسته از کاربرانی که به زوم اپتیکل با کیفیت بالا نیاز دارند، هم چنان باید بودجه زیادی را برای خرید محصول مورد نظر خود کنار بگذارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار