معاون سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌شرقی خبر داد

رتبه 12 آذربایجان‌شرقی در ثبت‌نام سرشماری عمومی نفوس و مسکن/ ورزقان بیشترین و بناب کم‌ترین ثبت‌نام کننده

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌شرقی از رتبه 12 این استان در ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 خبر داد.
کد خبر: ۳۱۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ 15 October 2016

حیدر فتح‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با استناد به سامانه گزارش گیری از ثبت نام اینترنتی سرشماری1395 تا بیست سوم مهر  198 هزار و  431 خانوار در سامانه  www. Sarshomari95.ir ثبت نام کرده‌اند.

وی جمعیت ثبت‌نام کننده در سرشماری را 643 هزار و  858 نفر عنوان کرد و افزود: استان آذربایجان‌شرقی در بین استان‌های کشور در رتبه 12 قرار گرفته است.

فتح‌زاده خاطرنشان کرد: در بین شهرستان‌های استان نیز، شهرستان ورزقان با 46درصد در رتبه اول، شهرستان خداآفرین با 34درصد در رتبه دوم و شهرستان بناب با 8/8درصد در رتبه آخر قرار گرفته است.

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌شرقی در  ادامه صحبت‌های خود از تمدید ثبت نام اینترنتی تا تاریخ 27 مهرماه و ارتقای ثبت نام اینترنتی خانوارها در استان و شهرستان‌ها خبر داد.

وی اذعان داشت: با توجه به لحاظ داده‌های سرشماری در برنامه‌ریزی‌های محلی و منطقه‌ای و ارتقای جایگاه ضریب شاخص‌های فرهنگی استان، دهیاران، بخشداران، شهرداران، مدیران مدارس و سایر بخش‌های جامعه لازم است در جهت تشویق خانوارها به ثبت نام اینترنتی تلاش مضاعفی صورت پذیرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار