پلیس راهور نقاط حادثه خیز استان یزد را شناسایی کند؛

اینبار درخواست پلیس از راهداری یزد

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه یکی از راهکارهای کاهش تصادفات، شناسایی نقاط حادثه خیز است، گفت: پلیس راهور نسبت به شناسایی نقاط حادثه خیز استان اقدام کند.
کد خبر: ۳۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 05 May 2015
به گزارش تابناک یزد،سردار ایرج کاکاوند، در همایش نیروهای پلیس راهور و راهنمایی و رانندگی استان یزد اظهار داشت: یکی از اصلی ترین مسائلی که باید در زمینه کاهش تصادفات رانندگی مدنظر قرار گیرد، موضوع مهم پیشگیری است.

وی عنوان کرد: برای پیشگیری نیاز به فرهنگ سازی وجود دارد و فرهنگ سازی در این مقوله به معنای آگاهی دادن و آموزش به همراه تذکر و راهنمایی است.

سردار کاکاوند، آگاه سازی مردم از سوی نیروهای پلیس راهور را یکی از وظایف اصلی این نیرو دانست و تصریح کرد: برای آگاه سازی و اطلاع رسانی به مردم باید هدف مشخص شود و بر اساس برنامه در این مسیر حرکت صورت گیرد.

وی همچنین با بیان اینکه لازمه پیشگیری رفع مشکلاتی از قبیل نقاط حادثه خیز است، تصریح کرد: پلیس راهور استان یزد برای موفقیت در امر پیشگیری در تصادفات، نقاط حادثه خیز استان را با دقت شناسایی کرده و نسبت به رفع آنها اقدام کند.

فرمانده انتظامی استان یزد همچنین بر رسیدگی به تخلفات حادثه ساز برای شهر تاکید کرد و افزود: در اعمال قانون باید به مواردی پرداخته شود که برخورد با آن نتیجه داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار