وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد؛

پیشرفت ۹۸ درصدی ساخت بیمارستان امام رضا (ع) مامونیه

تابناک: وزیر بهداشت در بازدید از بیمارستان 32 تختخوانی امام رضا (ع) مامونیه بر لزوم تسریع در تجهیز این بیمارستان و ارائه خدمات با کیفیت درمانی به مردم تاکید کرد و گفت: این بیمارستان توسط وزارت راه و شهرسازی احداث می‌شود و هم‌اکنون از پیشرفت ۹۸ درصدی برخوردار است.
کد خبر: ۳۱۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴ 23 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که رئیس جمهور را در سی و دومین سفر کاروان تدبیر و امید به استان مرکزی همراهی می کند، ظهر امروز به عنوان نماینده دولت وارد شهرستان زرندیه شد و به مقام شامخ شهدا این شهر ادای احترام کرد.

دکتر سید حسن هاشمی همچنین از بخش های مختلف بیمارستان شهدای آسیابک بازدید و با پرسنل و بیماران آن گفتگو کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بخش های اورژانس، بستری، نوزادان، اتاق عمل، دیالیز و سی سی یو و طرح های توسعه در حال ساخت این بیمارستان مانند بستری و واحدهای اختصاصی زایمان بازدید کرد.

دکتر هاشمی همچنین از تعدادی از بیماران حاضر در این بیمارستان عیادت کرد که آنها و مردم از وضعیت ارائه خدمات و رفتار پرسنل آن ابراز رضایت می کردند.

بازدید از بیمارستان در حال ساخت امام رضا(ع)

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این سفر با حضور بیمارستان 32 تختخوانی در حال احداث امام رضا (ع) مامونیه بر لزوم تسریع در تجهیز این بیمارستان و ارائه خدمات با کیفیت درمانی به مردم تاکید کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بازدید گفت: این بیمارستان توسط وزارت راه و شهرسازی احداث می‌شود و هم‌اکنون از پیشرفت ۹۸ درصدی برخوردار است.

هاشمی تصریح کرد: راه‌اندازی این بیمارستان که یکی از نیازهای جدی این منطقه بود، نقش موثری در  حل مشکلات مربوط به درمان بیماران دارد.

وی همچنین با حضور در بیمارستان شهدای آسیابک مامونیه از نحوه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی این بیمارستان بازدید کرد و به صورت مستقیم در جریان مسائل و مشکلات این بیمارستان قرار گرفت.

دکتر هاشمی با اشاره به اتمام مراحل ساخت بیمارستان امام رضا (ع) مامونیه، گفت: بلافاصله پس از تحویل ساختمان این بیمارستان، تجهیز آن را آغاز خواهیم کرد و امیدواریم که نیروی تخصصی مورد نیاز آن به مقدار مناسب تامین شود.

وزیر بهداشت تصریح کرد: کمبود و کاستی در سراسر کشور وجود دارد و زیر ساخت های شهرستان زرندیه به دلیل نزدیکی به تهران، رشد مطلوبی نداشته و خوشبختانه بیمارستان امام رضا (ع) در یکی دو سال گذشته، 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تنها بیمارستانی است که بعد از حدود نیم قرن در این شهرستان به بهره برداری می رسد و امیدواریم که باعث رضایتمندی نسبی مردم شود.

بیمارستان امام رضا (ع) مامونیه با دارا بودن 32 تخت بیمارستان در زمینی به مساحت 23 هزار و 450 متر مربع در یک طبقه در حال احداث است که حدود 96 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که دارای بخش های جراحی، اورژانس، بستری زنان و مردان، NICU، داروخانه، درمانگاه، تصویربرداری و آزمایشگاه دارد.

انتهای پیام/

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار