رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بدره گفت: با توجه به گذشت تنها چند ماه از استقرار این اداره، اقدام های مهمی در جهت رفع نقاط حادثه خیز جاده ای این شهرستان انجام شده است.
کد خبر: ۳۲۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 08 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ حسین میرزایی روز سه شنبه اظهار کرد: بدلیل تردد شمار زیادی از زائران اربعین از جاده های این شهرستان و اهتمام در خدمت رسانی به آنان، روکش آسفالت 12 کیلومتر از راه های اصلی در 2 محور مهم بدره به چشمه شیرین و بدره به شهرک ولیعصر به اتمام رسید و هفت کیلومتر خط کشی جاده هم انجام شده است.

وی افزود: در جهت بهبود مسیرهای ارتباطی و کاهش مشکلات و مخاطرات مسافران کنگره عظیم اربعین حسینی شانه سازی و اصلاح افتادگی شانه ها به طول بیش از چهار کیلومتر در جاده های ارتباطی این شهرستان انجام شد.

میرزایی با اشاره به تلاش برای کاهش تصادفات جاده ای یادآور شد: سه راهی موسی و تلخاب بالا در مسیر بدره به ایلام که بطور متوسط هر سه روز یک تصادف داشته است، با خاکبرداری 2 هزار متر مکعبی ایمن سازی و ساماندهی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بدره به خسارت ناشی از بارندگی های سال گذشته در راه های ارتباطی این شهرستان اشاره کرد و گفت: 11 هزار متر مکعب ریزش برداری و خاکبرداری در مسیرهای بدره - دره شهر و بدره - ایلام در سه ماه اخیر انجام گرفته است.

میرزایی میزان رگلاژ و تیغه زنی شانه راه در مسیرهای ارتباطی این شهرستان را 370 هزار متر مربع اعلام کرد که در همه راه های اصلی حوزه استحفاظی بدره انجام شده است.

وی با بیان اینکه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در طول سال خدمات رسانی می کند، افزود: با توجه به در پیش بودن ایام منتهی به اربعین حسینی و احتمال عبور حجم عظیمی از مسافران کربلا از راه های تحت پوشش این شهرستان، اصلاح و بازسازی مسیرها و کنترل روزانه و تمام وقت جاده ها توسط پرسنل این اداره انجام می شود تا با کاهش مشکلات ترافیکی و جاده ای بتوانیم شاهد تردد بی خطر و ایمن زائران باشیم./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار