عضویت 300 هزار نفر در تعاونی‌های استان

کد خبر: ۳۳۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴ 16 November 2016
در همایش یک روزه کارآفرینی و اشتغال به عضویت 300 هزار کهگیلویه و بویراحمدی در تعاونی‌های استان اشاره شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، همایش یک روزه کارآفرینی و اشتغال عصر امروز با حضور رئیس اتاق تعاون ایران، استاندار و سایر مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

بهمن عبدالهی رئیس اتاق تعاون ایران با اشاره به وجود 3 هزار و 200 تعاونی ثبت شده در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این تعداد دو هزار تعاونی فعال بوده و 300 هزار نفر از مردم این استان هم تحت پوشش این تعاونی‌ها هستند.

وی با اشاره به برنامه‌های حمایتی اتاق تعاون ایران از تعاونی‌ها گفت: حمایت و رسیدگی به وضعیت تعاونی‌ها و اخذ و هدایت بانکی از اولویت‌های اتاق برای حمایت از تعاونی‌ها است.

در ادامه صابر مظاهری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اتاق تعاون استان دو سالی بود که از رونق افتاده و حرکتی خاصی نداشت که به همت لهراسب باقری رئیس جدید تعاونی‌های استان طی چند ماه اخیر راه‌اندازی و همایش‌های خوبی هم برگزار شد.

وی با تبریک هفته کارآفرینی به برنامه‌های این هفته در استان اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقات میان 300 دانشجوی استان، مشاوره و هدایت شغلی توسط کاریابی‌های استان، برگزاری همایش کارآفرینی با همکاری جهاد دانشگاهی و بازدید دانش‌آموزان و دانشجویان از کارگاه‌های تولیدی از جمله برنامه‌های هفته کارآفرینی بود.

این مسؤول با اشاره به اینکه کارآفرینی جزء ضروریات کشور است، افزود: همه دستگا‌ها موظف هستند نقش کارآفرینی را تدوین کنند و در ترویج کارآفرینی تلاش مضاعفی داشته باشند.

مظاهری به نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ کارآفرینی اشاره کرد و گفت: دانشگاه و رسانه‌ها در این خصوص می‌توانند همکاری کنند چرا که اشتغال باعث حفظ آرامش و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می ‌شود لذا حمایت از بخش کارآفرینی در این خصوص مؤثر است.

وی تصریح کرد: کارآفرینان نیازمند حمایت مادی و معنوی هستند که امیدواریم شاهد همکاری دستگا‌ه‌های استان در جهت رونق کارآفرینی در استان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار